låter era barn som kaffebryggare när de sover?
Har tagit för givet att de skall låta så ibland när de snarkar.
Låter ju skit sött men så slog det mig att det kanske inte alls är bra?
Ja, har ju inte så mkt erfarenhet som ni hör... =)
Han är 9v
Har tagit för givet att de skall låta så ibland när de snarkar.
Låter ju skit sött men så slog det mig att det kanske inte alls är bra?
Ja, har ju inte så mkt erfarenhet som ni hör... =)
Han är 9v
Är han förkyld? Låter som om han är täppt? Jag minns faktiskt inte hur dem lät mina små. Dem är 2 år och 3 år gammla nu.
dotten snarkade från dag 1, men hon hade för stora polyper + mandlar.
Sonen snarkar ibladn han med sen födseln. Men då för att han är trött, förkyld eller slemmig i halsen. Eler ligegr med hakan i bröstkorgen.
kanska ska tiläga att dottern opererade bort dessa och då upphörde detta. Lätt ju som om någt hemskt hänt nä jag läste texten, hur jag formulerade mig.
Det är vanligt att barn snarkar. Min son tog oxå bort sin adenoid men hade först problem vid två års ålder.
JO och så sluta han att snarka efter operationen. Men det har nog inte din son problem av eftersom han är så liten. Känns att klockan är fyra nu.
lilla sonen snarkar en hel del, inte jätte högt men det hörs, dom sa på bvc att det inte är ngt farligt så länge han inte låter som att han inte får ngn luft, 5 åriga sottern snarkar däremot som två stora tjocka gubbar tillsammans! Tur man har tjocka väggar!
Min son lät precis som en perkulator när han var liten.. Pratade med bvcsköterskan och hon sa att vissa bara låter så.. Vet inte om de är sant, var ganska orolig då, men de är helt borta idag.. Och har varit borta länge...
Ja, låter som han har lite slem kvar efter amningen. Han får luft & näsan är inte täppt.
Får väl fråga farbror doktorn nästa gång för säkerhets skull..=)
Har ingen egen erfarenhet då min egen dotter inte låter alls, men hörde bara för några dagar sedan att det i stort sett alltid är något knas när barn låter så, dvs om de inte är förkylda. Som flera här sagt redan så kan man behöva operera, eller oftast behöver man det verkar det som. Så tycker du ska upp med bvc att han låter när han sover, sånt ska alltid kollas upp i vilket fall som helst.
mammamadeleine skrev 2009-01-21 07:10:28 följande: