Trappräcke rep...
Jag är ute efter billigt och fint trappräcke som är ett rep. Är det någon som har bild på det eller vet något billigt ställe man kan köpa det på? Vill ha så mycket tips och idèer som möjligt innan vi börjar.
Jag är ute efter billigt och fint trappräcke som är ett rep. Är det någon som har bild på det eller vet något billigt ställe man kan köpa det på? Vill ha så mycket tips och idèer som möjligt innan vi börjar.
puffar...
Affärer som säljer grejer för båtar har ju bra rep. Fast hur man hittar de affärerna vet jag inte.
Sen får ni ju köpa ringar att fästa i väggen som repet kan läöpa genom, men det borde ju gå att få i en järnhandel eller byggvaruhus, eller nåt.
Tack för tipset Spexig.
Vårt gamla hus hade ett sådant trappräcke. Jag tror att det var inhandlat i båtaffär. Kolla Biltema, de har en hel del. Sedan kompletterade vi med lite mer marina detaljer.
Tack för det. Finns det någon som har någon bild på rep som trappräcke?
Vi köpte vårt på Jula, flera år sen. Vi var där förra året för att köpa mer, men det var svindyrt nu. Sök på Blocket, båttillbehör är mitt tips.
jag köpte mitt trappräcke-rep på clas ohlson
Det brukar ju vara kraftig tross man använder tror jag, men det finns nog inte bara i båtaffärer.
www2.skandiamaklarna.se/CapitexResources/Capitex.Datalager.DBFile/Capitex.Datalager.DBFile.dbfile.aspx&t=CBild&dc=2009-01-15%2011:27:17&width=780&height=512&q=100&ScaleAndClipMode=OnlyScaleDown så ser det repet ut som jag köpte på clas ohlson
tack för alla tips.
qbtq: Jättefint trappräcke och hallen var så ljus och öppen.