• 252

Vad har ni för barn matstol till era bebisar

Hejsan!!!

Vi har en dotter på 3mån och hon börjar att hålla uppe sitt huvud ganska bra så vi pratade om vad vi skulle ha för någon matstol..
    Min fråga är nu vad har ni för matstol till eran bebis eller barn??
    Det finns ju många stolar att välja på så jag tänkte höra vilken-vilka stolar ni tycker är bäst..

Tack för mig!!!!!!!!!!

• Svar på tråden Vad har ni för barn matstol till era bebisar
  • Volbeat

Vi har ikeas matstol, en vit i plast. kostade 99 kr...har fått bra betyg! Å vi är supernöjda :) Bra att ryggstödet är högt.

• Maijlo

Vi har IKEAs plaststol. Den fungerar jättebra tycker jag. Smidig, billig, säker och enkel. Vi har köpt en till far- och morföräldrarna också så att hon kan sitta bra hemma hos dem.

• Toddes mamma

Vi har IKEA antilop! Kostade en hundring, helt i plast finns ett litet "brickbord" som man sätter på. Vi har varit helnöjda,eftersom den är jättelätt att hålla ren, smidig att ta med etc.

• Zafara

Vi har en hokus pokus

(¯`''?.¸(¯`''?.¸♥ Mamma till Gullungen Wiggo 07-03-20 ♥¸ .?''´¯)¸.?''´¯)
  • ullizz

Vi har också IKEAs Antilop. Är helnöjd med den.

• SunnyBunny

Jag har en GRACO stol med bricka, och den har jag vart supernöjd med:)

• Goldentear

Vi har oxå en hokus pokus...

Emil och Alfred... Mina älsklingar...
  • hammarby

I början hade vi också antilopstolarna(ikea) till barnen men när minsta killen blev 1 så köpte vi Stokke...eller tripp trapp-stol som det också kallas. Vi är jättenöjda med dom, köpte begagnat. 

EDDIE 060913 DANTE 071019
  • Carbonmamma

Hej!

Vi fick en STokke, tripp-trapp stol, är mycket nöjda! (Vår son är 5 månader)
    Vi gillar stolen då den håller så länge, alltså att han kan använda stolen tills han är tre, fyra år.
    Hos mormor har vi IKEAS plast, funkar bra men kan ju inte alls användas lika länge och jag tycker inte heller den är lika stadig.

Svar på tråden Vad har ni för barn matstol till era bebisar