• Moster Ellen

VAD hände med alla gamla KÄNDISAR?!!

*Midi, Maxo och Efti

*Criss cross (...å ja, jag vände på byxorna en å annan gång )

*Ankie Bagger

*Henrik Dafgård

*Kajsa Mellgren

Nån filur där ute som sitter på en massa skvaller om dessa

...listan kan ju göras huuuuur lång som hellst... FYLL gärna på me fler gamla godingar...

• Svar på tråden VAD hände med alla gamla KÄNDISAR?!!
  • Belsebub

*ASG* nu har du verkligen fått till det...dessa har jag inte sett på vykort sedan Dackefejden...

Tror du kanske Leila K är där oxå...

• Teskedsmamman

Henrik Dafgård håller på med föreläsningar om jag inte minns fel... och sedan har han ju varit med på någon tv-shopsliknande sak där han försöker sälja någon träningsutrustning han varit med och utvecklat...

Läste på aftonbladet att Kajsa Mellgren gör ingenting...

• Jojo77

Brukar se Henrik Daggård ibland joggande med barnvagn. Bor i närheten av oss.

• Jojo77

Feven försvann ju också ganska kvickt från rampljuset.

• Teskedsmamman

Shakin' Fredrik såg jag på scen för ett par år sedan, han var på tv för inte så länge sedan och han håller fortfarande på och åker runt på typ firmafester osv... jag kan skvallra om att han är lätt tunnhårig nu för tiden och sjunger "fly me to the moon" helt underbart!

• Moster Ellen

Virrade läänge i en annan tråd, men nu e ja här igen å upptäcker till min förtjusning att tråden börjat leva JAA! Jippie!! Vill höra massa smask..

• Moster Ellen

JA? Vad tusan hände med feven...å hon vad hette hon "i´m a big big girl, in a big big world.."
    Å Jumper! Å Consoule...

• lovelylocks

big big grl emilia såg jag som prgramledare för ngt barnprogram för ett tag sedan.... men hmm det kan nog ha varit ett bra tag sedan..

Svar på tråden VAD hände med alla gamla KÄNDISAR?!!