• Superba Supernovan

Någon med erfarenhet av bärsjalen Mysak?

Jag har börjat titta runt efter en bärsjal. Saknar helt erfarenmhet av sjalar och har insett att det finns 1000 varianter, elastiska och vävda, långa och korta, ringsajl eller easyhug... Jag tror att jag ska börja med en elastisk långsjal, men de kostar ju lite grann. Känns inte kul att köpa en sjal för typ 800 kr och så trivs jag eller barnet inte med den. Nu har jag hittat en sjal som heter Mysak, som inte kostar fullt så mycket som andra sjalar. Skulle vilja veta om någon har erfarenhet av den? Beror kvalitén på priset, eller kan sjalen vara jättebra fast den är lite billigare?

• Svar på tråden Någon med erfarenhet av bärsjalen Mysak?
  • jessamy

Hej.
    Jag har en sån. Har bara använt den sen i måndags men den fungerar bra. Tog en halvtimmes promenad igår o en timme idag och våran flicka sover jättebra idag. 3 timmar på magen på mig igår. nu 3 timmar på min sambo

• nikolin

Det är en bra sjal! Lite stadigare trikå än andra, så det blir inte så lätt svajigt som det kan bli i en trikå annars sen när barnet blir lite tyngre.

• jessamy

Men jag köpte min på tradera som sagt och finns tydliga olika.

min äör 64 cm bred o det är alldeles toppen.

säg till om du vill se bilder så lägger jag upp bilder på hur min flicka sitter i den..

• MaLLaN85

jag hade en sån till sonen. trivdes jättebra med den! avlastade bra och var sååå mysig. bar långa stunder utan problem. köpte också min på tradera

• soffiplopp

kan bara ge goda rekomendationer om dessa sjalar!!!! har provat de flesta som hon gjort i olika tyger m.m. och har inget negativt att säga. har oxå hört att hon fått in nya färger som turkos å lila å brun bla!!! finns en hemsida med... www.mmhbarnklader.com

• TittiBoppe

Hej, tänkte passa på och fråga om den är tjock och varm? Vår bebis kommer ju lagom med värmen så den kanske inte passar så bra på sommaren?
    tack

Benjamin 12/2 -07 och Sheyla BF 10/5 -09
Svar på tråden Någon med erfarenhet av bärsjalen Mysak?