• ettplustack

Pyssel tips mottages :)

Jag tycker om att pyssla med bland annat grannarnas barn. Jag gillar att göra fina kort, rita, baka osv. Men var kan jag köpa billigt pysselmaterial? Papper, lim, pennor, vattenfärger osv. Har beställt från lilon men jag är sugen på att testa porslinsmålning, papirmache gips osv. Var hittar jag det till någerlunda pris?

• Svar på tråden Pyssel tips mottages :)
  • ettplustack

Jag såg tips på barnprogram för någon vecka sedan, de klädde olika saker med servetter och typ klistrade fast det blev så snyggt, är sugen faktiskt!!! :)

• Cassanna

Lidl brukar ha billigt pysselmaterial...

• ettplustack

Ja kanske det, jag köpte 25 glitterpennor hos chlas olssons för 39 kr det var ju ett klipp

• Cassanna

Rusta och ÖB kan oxå ha pysselsaker kom jag på...

• Balehead

Directtrade har mycket pysselmaterial till en billig peng. Deras hemsida är usel, och villkoren är inte heller världsbäst, men priserna är svårslagna och utbudet bra. Beställ en katalog och gotta dig! www.directtrade.se

• mojmojmoj
    ettplustack skrev 2009-01-22 16:58:43 följande:
    Okej ska kolla in den men det verkar helt okej, har du själv beställt därifrån?
    jag har beställt därifrån. Inga problem alls. Enda som är, är att det är dyr frakt, så vi har gått ihop några st så man kunnat dela på frakten.

mojmojmoj.blogg.se
Svar på tråden Pyssel tips mottages :)