• valkyrian

Sista 20 dagarna och däromkring!

Har sett att vi är en del som har BF den 10/2 (och däromkring) så ni kanske vill snacka lite? så när man ändå inte!! 20 dagar är skitlite med känns ju som apmycket...

Snart är bebbarna här!

Det är bara i ett lexikon som lön kommer före möda
  • Svar på tråden Sista 20 dagarna och däromkring!
  • hamatGirl

35 dagar kvar, känns som evighet

• valkyrian

Ja... men i början av grav känndes inte 20/30 dagar som jättemkt... nu går aaaallt såååå lååååångsamt!

• linda6

har bf 9/2börjar bli riktigt jobbigt nu...vill att han kommer före bf så man slipper de här...plus att manlängtar ju till att se han=)

• Fuxen

Har 27 dagar kvar å de känns som dagarna blir längre å längre ju närmare BF datumet man kommer ;p.

• valkyrian
    linda6 skrev 2009-01-21 21:46:00 följande:
    har bf 9/2börjar bli riktigt jobbigt nu...vill att han kommer före bf så man slipper de här...plus att manlängtar ju till att se han=)
    Haha ja jag letar tecken att det skulle vara på g hela tiden men har verkar trivas där han är, allt är lugnt, inte minsta lilla molvärk.
  • valkyrian
    Fuxen skrev 2009-01-21 21:46:51 följande:
    Har 27 dagar kvar å de känns som dagarna blir längre å längre ju närmare BF datumet man kommer ;p.
    Ja visst är det så.. misstänker att de sista 10 dagarna kommer blir en plåååga
  • Fuxen

Valkyria:
    Man känner sig nästan lite ego när man vill kicka ut sin lilla inneboende ;p de bästa är ju om dom stannar så länge som möjligt, men ja letar också efter tecken på att de skulle va på g hela tiden å idag sprang ja upp å ner för trappen en extra gång för att försöka skynda på de lite haha.

• Femkrona

Ja fy fasen vad jag vill att denna ska komma ut nu. Har BF den 6/2 och jag håller på att bryta ihop snart. Min bebis har sparkat på tarmarna i två veckors tid nu så ja kan inte sova, har sovit 7 tim på 4 dygn och har så ont att jag gråter så fort den är vaken vilket är största delen av dygnet. Har varit upp på förlossningen och fick smärtstillande men de känns ju helt hopplöst när jag vet att de enda som kommer hjälpa är ju att den kommer ut. Mina smärtan går ju inte över när den har sparkat i 3 veckor redan, mina tarmar borde ju vara blåa nu.
    Kramar

• valkyrian

Jag har jätteont i magen på nätterna men vet inte varför, för trött för att helt vakna och försöka lista ut varför :/ hmm.. men de är ju klara att komma ut nu så de kan lika gärn aploppa ur tycker jag!

• linda6

valkyrian skrev 2009-01-21 21:47:18 följande:
    [citat]
    Haha ja jag letar tecken att det skulle vara på g hela tiden men har verkar trivas där han är, allt är lugnt, inte minsta lilla molvärk.
    [/cita

det värsta är ju att jag får hemska förvärkar av och till så jag väntar ju bara på dom riktiga...jag menar har hanändå börjat varför inte bara fortsätta=)

Svar på tråden Sista 20 dagarna och däromkring!