• April 07

Ultraljud privat i Göteborg?

Någon som har tips på ett bra ställe att göra Ultraljud privat i Göteborg? Jag har varit på det "vanliga" ultraljudet, men vill göra ett till.

• Svar på tråden Ultraljud privat i Göteborg?
  • Trinis

Vi var på Mamma mia på Callanderska, det var jättebra, trevlig personal och bra utrustning, mycket bättre än rutin ul. Du kan också köpa en dvd, det kan ju vara roligt att titta på och också visa upp kanske.

Barnmorskagruppen har visst också privat ul.

Jonathan min älskling
  • Jasusu

Björn Andersch på Vasakliniken gör också ul

• April 07

Vet ni vad det kostar? Någon erfaranhet av Björn i vasastan?

• Jasusu

kostnaden nu för tiden ligger väl på ca 500?
    Jag har varit hos Björn och han är duktig.
    Sett könet varje gånger och haft rätt

• April 07

Spännade! Tack för svaren!

• Evangeline72

Barnmorskegruppen. Jag gjorde könsultraljud där båda graviditeterna. Det kostade 500 kr. De gör även kub och nupp test samt andra ultaljud. Supertrevliga=)

• April 07

Lite sent för min del men Kub & Nupp (är i vecka 21), vi är mest nyfikna på den lilla personen som är därinne =).

• Micki

Jag gjorde könsul på Mamma Mia för ett par veckor sedan men de har tyvärr slutat göra 3D,det gör de bara i medicinskt syfte nu.

♥ BF 13 april-09 ♥
  • April 07

Lite sent för min del men Kub & Nupp (är i vecka 21), vi är mest nyfikna på den lilla personen som är därinne =).

• skorpion80

Ni som gjort könsul på Mamma Mia vad kostade det och vilken vecka gör de ul tidigast?
    Gjorde könsul på barnmorskegruppen 07 och då kostade de 500kr och gjorde de tidigast i v26.
    E de samma på Mamma Mia tro?

• Trinis
    skorpion80 skrev 2009-01-22 12:07:09 följande:
    Ni som gjort könsul på Mamma Mia vad kostade det och vilken vecka gör de ul tidigast?Gjorde könsul på barnmorskegruppen 07 och då kostade de 500kr och gjorde de tidigast i v26.E de samma på Mamma Mia tro?
    Jag gjorde könsul på mamma mia mars 2008, då gjorde de det tidigast vecka 25, de sa att det var först då de kunde se könet "säkert", även om inget är 100% så klart.
    Det kostade 500 kr.
    Jonathan min älskling
  • JackieDaniels

Vi var hos dr Andersch på Vasakliniken och gjorde ett UL i v12. Vi fick ett mycket trevligt bemötande och upplevelsen var helt klart värt 500kr.

• ääni

Trinis skrev 2009-01-22 09:34:08 följande:

Vi var på Mamma mia på Callanderska, det var jättebra, trevlig personal och bra utrustning, mycket bättre än rutin ul. Du kan också köpa en dvd, det kan ju vara roligt att titta på och också visa upp kanske. Barnmorskagruppen har visst också privat ul.
    Vad kostar UL på Callanderska?
  • Evangeline72

Men som sagt, de gör även könsultraljud på Barnmorskegruppen=)500 kr.

Svar på tråden Ultraljud privat i Göteborg?