• humletussen

tips på bra resesulky?

Hej i ska antagligen till Cypern i sept eller okt å då är Viggo 7 månader. Tänkte köpa en sulky tills dess att ha med mig. Det finns en uppsjö av sulkys så nu vänder jag mig till er här för att kolla vad ni har å vad ni är nöjda med. Vill inte lägga mer än en tusenlapp på den å så måste man kunna fälla ryggen på den å så ett litet "tak" det är dom enda krav ja´g har...tips?

• Svar på tråden tips på bra resesulky?
  • vill bli tre

babytravel köpte jag... och den funkade.. nästan plant ligglägg, suflett och bygel. liten lastkorg och lätt och smidig! kostade 895:- på babyland för 2veckor sen.. dom har juh nya erjudanden hela tiden..

• humletussen

finns inget babyland här men är det samma som babyproffsen?

• H1980

Carena easy har vi och den är är vi nöjda med. Nästan liggläge, suflett, bygel, bälte och lastkorg. Dessutom har den mugghållare, som vi använder så ofta. Not. :) Är väldigt lätt att fälla ihop. Annars har jag sett att Jysk har billiga vagnar, vet inte om de är bra. Men de borde säkert duga som resevagn.

• Lycke

Jag måste säga att vår vanliga kombivagn var fantastisk att ha med! Jag hade tagit den istället för att köpa en extra vagn. Det är ju så stabil och skön för barnen att sova längre stunder i! i våran finns dessutom inbyggt myggnät - funkar kanon både som insketsnät, men också som ljus och ljusdämpare!

Svar på tråden tips på bra resesulky?