• mariahammarberg

bara jag? efter jag ätit blir jag så VARM

Är det bara jag som har detta konstiga graviditessymptom?
    varje gång jag äter ngt, ett äpple, middag, frukost ja vad som hellst svettas jag som om jag spungit ett maraton. hela kroppen blir varm, kinderna röda, svetten pärlar på näsan som en varm sommardag. hellst vill jag slita av mig kläderna och lägga mig i snön. Känner mig rentutav febrig..

har ca 3v till BF och för varje vecka blir det värre och värre.

Johanna 2007-02-25 Pyret BF 2009-02-08
  • Svar på tråden bara jag? efter jag ätit blir jag så VARM
  • jajson

be din bm kolla så att du inte har protein i urinen.. kan vara en sen havandeskaps förgiftning... de trodde dom om mig... men de gick över... som tur är... sen ändrade stickan sig dagen efter och visade på urinvägsinfektion... men sen ringde läkaren och sa att det bara var snälla bakterier...

• jajson
    Svar på #1
    be din bm kolla så att du inte har protein i urinen.. kan vara en sen havandeskaps förgiftning... de trodde dom om mig... men de gick över... som tur är... sen ändrade stickan sig dagen efter och visade på urinvägsinfektion... men sen ringde läkaren och sa att det bara var snälla bakterier...
  • mariahammarberg
    jajson skrev 2009-01-22 16:40:30 följande:
    kollade alla prover i måndags allt fin fint, blodtryck 100/60, socker 4,8, hb120 vikt +1kg på två veckor( är i v 37 så har bara 3v kvar att vara gravid oxå)
    ingenting i utslag på urinstickan.
    hon hade aldrig hört talas om sådana värmekännslor som jag har
    Johanna 2007-02-25 Pyret BF 2009-02-08
  • Vonn

Jag är som gravid 2008. I vanliga fall är jag en väldig frusen, men den senaste tiden (är i v 30) har jag också varit varm hela tiden. Alla mina värden är bra och jag mår kanon i övrigt.

Svar på tråden bara jag? efter jag ätit blir jag så VARM