• Gummisnodden

Ni som har en fondvägg i vardagsrummet...

Vilken av vardagsrummets väggar valde ni?
    Väggen bakom tv.n?
    Väggen bakom soffan?
    Väggen med fönstret?
    Väggen man kommer in ifrån?
    Eller annan vägg? Va är det mer på väggen?

• Svar på tråden Ni som har en fondvägg i vardagsrummet...
  • sstl

Vi har vitt i vardagsummet och en fondvägg som är mörkröd, den är där man kommer in i vardagsrummet. Så man ser inte den förens man är i vardagsrummet.
    Tycker det är snyggt med en helt annan starl färg som bryter av det tråkiga vita.

Dexter 07-03-01, Trix 08-03-14, Bebis 09-03-?21?
  • snillis

Väggen bakom soffan. En skitcool som ser ut som en bokhylla

• Ms TB

Väggen bakom soffan, vi har ett stort och avlångt vardagsrum så vi har hoppat över en våd där det är en vit vägg, sedan silvervit tapet på 4 våder och resten vit vägg. Skitsnyggt, det delar liksom av vardagsrummet.

• Ms TB

Hoppat över den våden som börjar från hörnet alltså!

• hally

Väggen bakom TV:n. Vi har vit tapet på övriga väggar i vardagsrummet förutom den väggen som är svart med 2 vita våder.
    Vet inte om det syns på fotot i mitt galleri kanske.

• Ms TB

När man sätter en fondvägg bör man tänka på att sätta den på den vägg där ljuset faller bäst. Speciellt ifall man har en lite glansig tapet.
    Personligen tycker jag inte att det är så fint att ha på en vägg där det finns mycket fönster.

• tussa85

Väggen bakom tv, har heller inget på väggen där.

• Toddes mamma

Väggen vid braskamin, vi har beigt/sand i övriga rummet o chokladbrunt på fondväggen.
    Har fotografier o två hyllor med böcker på fondväggen.

• Gummisnodden

sstl skrev 2009-01-22 13:53:00 följande:

Vi har vitt i vardagsummet och en fondvägg som är mörkröd, den är där man kommer in i vardagsrummet. Så man ser inte den förens man är i vardagsrummet.Tycker det är snyggt med en helt annan starl färg som bryter av det tråkiga vita.
    Vi har oxå helt vitt i vardagsrummet så ja vill piffa upp de lite. Men de var inte lätt att välja vägg....
  • Jojo7777

Är det bara jag som börjar bli lite less på alla dessa fondväggar?? De tittar fram överallt i allas hem nuförtiden med diverse kloka färgval och olika väggval... Var inne i en lägenhet för ett tag sen där alla 4 väggar i rummen hade samma färg eller tapetval, och vet ni?, det var ganska skönt och vilsamt istället för att plötsligt mötas av en turkos vägg eller mörkröd eller...
    Ja, det är vad jag tycker iaf..

• Love 4 ever

Har bild på vår fondvägg i galleriet,det är väggen ut mot hallen. Vi valde inte den då det var så när vi flytta in. Men vi är nöjda

Är 2oo9 vårt år??
  • Maijlo

Jag har en bild i mitt galleri på vår svartblommiga fondvägg.

• lejontjejen

Vi har bakom den största soffan ( 3:an. Har en 2:a också. )
    det är den väggen man ser då man kommer in i rummet.
    Den är lattefärgad, de andra är vita.
    På den väggen har vi en stor vit spegel.

Svar på tråden Ni som har en fondvägg i vardagsrummet...