• solsken67

VAR finns det mammakläder att köpa i Stockholm?

VAR finns det mammakläder att köpa i Stockholm? Lindex har slutat, HM har ju men vilken butik i Stockholm har mest av HM.s butiker, någon som vet? Har ni andra tips på var man kan köpa till rimliga priser? Nätet kanske??

• Svar på tråden VAR finns det mammakläder att köpa i Stockholm?
  • Gravid2008

Ingen aning om vilken som har mest, men Hamngatan och Drottninggatan har en del.
    Annars finns det många bra på Karlavägen, i närheten av Hulegården, Proud, mfl ligger där

• narie24

Vero moda i gamla PUB-huset på drottninggatan har en del. Speciellt snygga jeans som kostar ca 300 kronor. Har köpt två par där. Helnöjd!

• Innna

HM i Stinsen Häggvik har ganska stort sortiment av mamma kläder, jag har köpt alla min byxor där.

• Disela

Det finns ju hur mycket som helst!!
    Svensk mammastore på västmannagatan 5
    Boob, götgatan 24
    Grwinlife blekingegatan 48
    X-pand mammakläder timmermansgatan 18

alla barnbutiker som babyproffsen mfl har ju mammkläder. Finns på hornsgatan, i kungenskurva m,m,

• guitar hero

HM i Sergelgången/Hamngatan har ett stort sortiment mammakläder, jag rekomenderar oxå Vero Moda Glashuset på Drottninggatan.

• Nonstop

Tack för bra tips på butiker!
    Tycker också att det har varit svårt att hitta mammakläder... hittade lite fina på Topshop i soukgallerian.

• chimp

Mitt bästa tips är en svart trikåkjol köpt för 200:- på nån av de HM som ligger runt Drottninggatan (kommer tyvärr inte ihåg vilken ) och HM:s gravidleggings eller strumpbyxor. Har i princip levt i dessa plagg i tre månader (när de inte ligger i tvätten så klart :-P). Så himla sköna... Till det kan man variera med sina vanliga toppar.

• chimp

kjolen är mama-kollektionen

• kaffekatten

HM Täby Centrum har MASSOR. Köpte hela garderoben där på några timmar, provade säkert 30 plagg (köpte "bara" 3 klänningar, 2 blusar, några toppar). HM Sergelgatan har också, ungefär hälften så mkt.

Lever också i mina mammastrumpbyxor och leggings, det bästa med leggings är att man kan ha stödstrumpor under och det känns bara skönt

• milli79

Har köpt kläder på Indiska sista tiden. De har massor av stora tunikor mm, inte mammakläder men passar bra även med mage. =)

• chrissy

Jag kan också tipsa om indiska och deras trikåkjolar! Kostar en hundralapp har jag för mig. Är rätt långa så man kan dra dom upp över magen, hur skönt som helst :)

Svar på tråden VAR finns det mammakläder att köpa i Stockholm?