• qattla

Feta kvinnor

Sitter nu och tittar på "Generation Fett" som går på trean där det idag handlar om en otroligt fet kvinna samt hennes man + beundrare som avgudar hennes kropp.

Jag har ALDRIG hört talas om att det finns män här i sverige som har såna "fett-böjelser", men inser att det måste ju finnas. Men hur utbrett är det? Det lär ju inte vara något män generellt skulle erkänna att de tände på.
    Det är ju konventionellt och väldigt udda...och LÅNGT från det skönhetsideal som idag råder (som förövrigt också många gånger är sjukt).

Så jag undrar: finns det någon man här som tänder på stora kvinnor (nödvändigtvis kanske inte 400 kilos kvinnor) typ...över 150 ialla fall?

• Svar på tråden Feta kvinnor
  • Anonym (Tjock)

Min mamma är enormt, inte 400 kilo men minst 170. Hon var gift med min pappa i 15 år och gick under den tiden upp till denna skyhöga vikt. Sen dess har hon jämt haft någon pojkvän, vissa längre än andra. Dom senaste två har hon skaffat ett till barn var med så dom måste ju tända tillräckligt för att kunna genomföra ett samlag iaf :P

• Anonym

Jag tänder på feta män. Jag sitter ibland på you tube och tittar på filmerna med män som smeker sig på magen och skakar fläsk.

Men inte fan skulle jag erkänna det!
    Varför är det så tabu egentligen?

• qattla

Anonym skrev 2009-01-22 21:09:14 följande:

Jag tänder på feta män. Jag sitter ibland på you tube och tittar på filmerna med män som smeker sig på magen och skakar fläsk. Men inte fan skulle jag erkänna det! Varför är det så tabu egentligen?
    därför att man inte "får" vara så fet i dagens samhälle. Mest pga rådande skönhetsideal där kvinnor ska vara supersmala, ha putig rumpa och jättebröst. Männen ska inte ha något hår alls på kroppen heller (förutom möjligtvis en tredagars-stubb på hakan) med undantag för huvudet samt vara ca 180 cm + och ha helst tvättbräda.

Det är syndigt att vara fet har samhället bestämt. Ohälsosamt, går emot "mode-strömmen", man ser väldigt annorlunda ut, väldigt udda (att väga över 200 är udda) osv.

De flesta vågar inte erkänna att man tänder på det som är så "förbjudet". Precis som att man tex helst inte vill erkänna att man tex tänder på att bära blöjor mm.
  • Anonym (xxxxxl)

Ja, det är faktiskt många killar/män även här i sverige som gillar/tänder på feta kvinnor!!

Det är killar i alla åldrar, singlar & gifta.
    men visst är det tabu, är kanske inte direkt något man pratar så öppet om.
    det är ju mer accepterat om man tänder på blondiner med långa ben ;)

Hur jag vet?
    jo jag är en lättklädd fet modell, jag visar upp mig i tajta kläder, sexiga underkläder och JA tillochmed naken....
    man kan väl säga att jag är en total motpol till det rådande skönhetsidealet och till det som anses sexigt.

får otroligt många uppmuntrande och positiva mail från män som uppskattar mina bilder.

• qattla

Anonym (xxxxxl) skrev 2009-01-22 22:14:43 följande:

Ja, det är faktiskt många killar/män även här i sverige som gillar/tänder på feta kvinnor!! Det är killar i alla åldrar, singlar & gifta. men visst är det tabu, är kanske inte direkt något man pratar så öppet om. det är ju mer accepterat om man tänder på blondiner med långa ben ;) Hur jag vet? jo jag är en lättklädd fet modell, jag visar upp mig i tajta kläder, sexiga underkläder och JA tillochmed naken.... man kan väl säga att jag är en total motpol till det rådande skönhetsidealet och till det som anses sexigt. får otroligt många uppmuntrande och positiva mail från män som uppskattar mina bilder.
    Jag tycker det är fantastiskt att dessa män finns, men ännu mer fantastiskt att du som annorlunda kvinna VÅGAR gör det du gör eftersom det trots allt är väldigt unikt och udda. Det krävs mycket självförtroende för det.

Men som sagt...Jag tror det är YTTERST sällan män vågar avslöja sin "böjelse" utan de huserar på fetischsajter och smygtittar på tex din sida och fantiserar medans deras magra fru sitter i soffan eller ligger och sover.

Jag tror det är FÅ män som avgudar feta kvinnor som skulle våga vara tillsammans med en.
  • Anonym

En av mina bästa killkompisar tänder på tjocka tjejer. Vad jag vet så har han alltid gjort det. Han är 28 år.

• qattla

Anonym skrev 2009-01-22 22:40:31 följande:

En av mina bästa killkompisar tänder på tjocka tjejer. Vad jag vet så har han alltid gjort det. Han är 28 år.
    Är det "mulliga" tjejer du menar eller riktigt feta? Typ runt 200 kg?
  • Anonym (xxxxxl)

Jag tycker bara att det är så synd att så många kvinnor kämpar med dåligt självförtroende och är så missnöjda med sina former.
    de flesta överviktiga tjejer försöker mest gömma sin kropp
    de skulle bara veta hur många män som tänder på dom....

var på en BBW fest i USA förra året och det var helt otroligt!!
    tom jag kände mig ganska liten *skratt*
    stora kvinnor är ju störst i USA och där har dom många klubbar,fester och events.

naturligtvis är det inte hälsosamt att vara fet - det vet jag-och jag försöker minska i vikt just för att behålla min hälsa.
    många av tjejerna i usa hade stora problem att röra sig och där vill jag verkligen inte hamna!!

qattla skrev 2009-01-22 22:25:58 följande:
    Anonym (xxxxxl) skrev 2009-01-22 22:14:43 följande:
    Jag tycker det är fantastiskt att dessa män finns, men ännu mer fantastiskt att du som annorlunda kvinna VÅGAR gör det du gör eftersom det trots allt är väldigt unikt och udda. Det krävs mycket självförtroende för det.Men som sagt...Jag tror det är YTTERST sällan män vågar avslöja sin "böjelse" utan de huserar på fetischsajter och smygtittar på tex din sida och fantiserar medans deras magra fru sitter i soffan eller ligger och sover.Jag tror det är FÅ män som avgudar feta kvinnor som skulle våga vara tillsammans med en.
  • Danne74

Runda kvinnor, säg 100 kg på 150-160 cm är inget problem.

Är det ohälsosamt (relativt sätt) stora kolosser på 200 kg så känns de mera tveksamt.

Svar på tråden Feta kvinnor