Bambino-nappar i en Esska-flaska?
Fungerar det? MAM-nappar - i vilka flaskor fungerar de (inte wide-neck-napparna utan de vanliga...)
Har en del oanvända nappar sedan tidigare och min Bambino flaska går inte in i micron...
Fungerar det? MAM-nappar - i vilka flaskor fungerar de (inte wide-neck-napparna utan de vanliga...)
Har en del oanvända nappar sedan tidigare och min Bambino flaska går inte in i micron...
MAM vet jag inte men Esska och Bambino blandar jag hej vilt. De går hur som helst! Även "korkarna", alltså det man sätter på nappen med...
Ett annat tips för att få in för höga flaskor i micron är att ställa in en plastburk och sen luta flaskan i den... Eller köpa ett svindyrt specialställ för att micra flaskor...
Vi fick ett sånt där fint ställ till vår micro när vi köpte den men min Bambino-flaska är "kurvig" och sitter inte bra i stället så därför köpta jag en Esska idag (ej använd än) men kom på att jag har extra nappar till min Bambino och tänkte använda dom ifall det gick innan jag köper nya nästa gång. Köpte en extra till välling till flaskan idag.
Oj, då har du redan ett sånt fint ställ!!
Fint och fint??? Ljusblått i plast.....