• Anonym (ouioui)

Stay ups

Alltså, jag tänder otroligt mkt på att ha stay ups på mig när jag har sex. Bara stay ups.
    Inget konstigt med det, men jag är inte säker på att min kille tycker det e lika porrigt som jag.

Killar, ärligt?

• Svar på tråden Stay ups
  • Nadjis

Min sambo gillar det iallafall

• Anonym (ouioui)

Min kille gillade det första gångerna jag hade det, han höll på att få kåtslag. Men numera plockas dom lixom aldrig fram längre, och sätter jag på mig dom så känns det inte alls som samma entusiasm längre. Trist tycker jag, för jag blir sjukt kåt själv

• Anonym (kille)

Jag älskar stay ups, nästan en fetisch skulle jag vilja påstå, även knästrumpor funkar.

Gillar du själv att ha det så är det väl bara att köra oavsett vad din kille tycker, tror knappast nån tycker det är avtändande.

• Get Real

Är du mitt ex??

Äh..TS om du tänder och blir kåt på det så tuta och kör..det är ju inte så att du tvingar han att ha dom på sig! (Eller?? ) Man ska ta vara på det som gör en kåt..
    Anonym (kille) skrev 2009-01-23 00:09:19 följande:

Jag älskar stay ups, nästan en fetisch skulle jag vilja påstå, även knästrumpor funkar. Gillar du själv att ha det så är det väl bara att köra oavsett vad din kille tycker, tror knappast nån tycker det är avtändande.
  • Danne74

Riktigt läckert men helst så ska det vara äldre gördlar med tillhörande strumpor snarare än dagens porraktiga stayups.

Långa knästrumpor fungerar också utmärkt.

• kawwa77

Meeen det klart han tänder på det, det gör nog 99% av killarna I LIKE IT A LOT

• Anci

Jag använder stayups nästan dagligen (gillar verkligen inte att ha strumpbyxor) och jag behåller dem alltid på. Jag tar däremot inte på mig stayups enbart för att ha sex.

• Anonym (man)

I kombination med minst 12 cm höga klackar och spethotpants och BH så är det tämligen oslagbart.

• Anonym (Strumpis)

Grymt sexigt, fortsätt med det! Jag vet att många killar som jag själv också tänder på att ha på oss strumpbyxor och stay-ups. Men det är inte alla tjejer som gillar när deras killar har det på sej. Min tjej tycker det är ok i alla fall!

Svar på tråden Stay ups