• Anonym

snyggast.se vad är det? Hjälp mig!

Min sambo går in på en sida som heter snyggast .se vad är det?
    Han går in på massa nr där och vad betyder hotornot sweden?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 10:01
    Ja han gör nog det. Han är 32 år så.

• Svar på tråden snyggast.se vad är det? Hjälp mig!
  • principisessan

Det är en sida där privatpersoner kan lägga upp bilder på sig själva.. tror inte det är direkt porr utan kanske lite lättklädda snorungar.. typ. Gå in o kolla

• Anonym

Din snubbe kollar på andra brudar

• Anonym

Det är en sida där folk får lägga upp bilder på sej själva och så får folk rösta om man tycker dom är snygga eller inte

• Anonym

Det är en sida där man lägger ypp bilder på sig själv och andra kan rösta hur snygg dom tycker man är.
    Han kanske är inne och röstar på nakna småbrudar? Eller så har han en bild av sig själv där inne.

• Maroschka
    Quiet thoughts skrev 2009-01-23 09:24:55 följande:
    och tycker mest det är småbrdar å andra glin där
    Precis...en massa småtjejer som lägger upp så gott som nakenbilder och vill ha bekräftelse. Tragiskt!
    ~Jakob 060415~ ~Olivia 080618~
  • Quiet thoughts
    Maroschka skrev 2009-01-23 09:26:51 följande:
    Precis...en massa småtjejer som lägger upp så gott som nakenbilder och vill ha bekräftelse. Tragiskt!
    jo... är många år sen jag va in o kollade men jag fick ju se vad de va
  • Anonym

Han har tydligen varit därinne nästan varje dag:( Gick in på tidigare såg det där anledningen var en annan men så fick jag syn på det och undrade vad det var.
    Jaha kanske en anledning till att han inte vill ha sex längre!?
    Vad naiv man är.
    Vad skulle ni göra nu?

• Quiet thoughts
    Anonym skrev 2009-01-23 10:35:49 följande:
    Han har tydligen varit därinne nästan varje dag:( Gick in på tidigare såg det där anledningen var en annan men så fick jag syn på det och undrade vad det var.Jaha kanske en anledning till att han inte vill ha sex längre!?Vad naiv man är.Vad skulle ni göra nu?
    Lägg in en bild av dig där du med så han blir snopen när den dyker upp
  • Anonym (säker?)

Är det förbjudet att titta då?

HAr ni pratat om vart gränser för otrohet går?

Sen kan an faktiskt läsa dikter, skämt å även titta på skämtbilder osv osv..så d behöver ej va småbrudar han tittar på...

Svar på tråden snyggast.se vad är det? Hjälp mig!