• mittbarnochjag

IKEA antilop

Är det någon som har IKEAs barnstol Antilop (den vita med tillhörande brickbord) Är det stabil eller är det bara skit?

• Svar på tråden IKEA antilop
  • Låtten

Jag har den, och alla andra jag känner med småbarn.Den är kanon!Billig, stabil och enkel att rengjöra...kan jag verkligen rekommendera!

• Låtten

Jag har den, och alla andra jag känner med småbarn.Den är kanon!Billig, stabil och enkel att rengöra...kan jag verkligen rekommendera!

• MajBjörn

tycker den är hur bra som helst. dottern är 14 månader och den är lika fin fortfarande. har ett par vänner som oxå har den och den är lika fin som ny. den är bara att rekomendera

• TvåTrollsMamma

Den är superbra, helt klart värt sitt pris. Lätt att rengöra också.
    Har andvänt den i duschen m.m. Och den är mkt stabil.

• sophiekall

Jag har den och tycker att den är jättebra och billig, bordet är ju smidigt också, det klabbas ju en del:P Bara att ta av o diska!

• mittbarnochjag

Toppen! Då ska jag köpa den. Billigare stil kan man nog inte hitta.

• Tristanya

superbra! o billig!¨
    sonen har den fortfarande o han är 13 mån´! fick dock sätta en kudde bakom ryggen när han var mindre för att stödja upp men finns ju sånna där skydd på ikea som tillbehör.
    dock är dom där banden dåliga, sonen lyckas endå dra ut dom själv så vi använder do inte, trycker ner en kudde bakom ryggen så han sitter still!

• Alle

Den är hur bra som helst

Det kan ALDRIG bli för mycket glitter!!!
  • Missnööjd

Min dotter är snart 21 månader och hon sitter i den fortfarande. jag är helt klart nöjd :)

Svar på tråden IKEA antilop