• NinaFina

Bästa och godaste kakorna tack!

Är så less på de kakrecept jag har så nu behöver jag variera mig och fantasin tryter, så jag tar hjälp av er.

Här kan vi väl samla ihop de godaste recepten på småkakor, långpannekakor, rulltårtor, bullar osv som ni har och vill dela med er av.

Tackar på förhand!

• Svar på tråden Bästa och godaste kakorna tack!
  • NinaFina

miababia: Tack! De kakorna är asgoda, åt dem hos en kompis nyligen. Jamjam...

• NinaFina

Tack krabbolina. Jag är bulloman så det ska jag nog göra.

Inga fler?? Nog måste det väl finnas fler än jag som gillar att baka?

• Krabbolina
    NinaFina skrev 2009-01-23 15:42:11 följande:
    Tack krabbolina. Jag är bulloman så det ska jag nog göra. Inga fler?? Nog måste det väl finnas fler än jag som gillar att baka?
    jag gillar att baka men gör inga avancerade saker!
    Brysselkex är min favorit bland småkakor!
  • Trolli
    Svar på #4
    NinaFina skrev 2009-01-23 15:42:11 följande:
    Tack krabbolina. Jag är bulloman så det ska jag nog göra.Inga fler?? Nog måste det väl finnas fler än jag som gillar att baka?
    Jag är också Bulloman! Bigtime!
    Jag brukar göra kanelbullar, fast ist för kanel så har jag strösocker och vaniljsocker i, eller mandelmassa blandat med smör, eller vaniljkräm! Suuuupergott
    Annars är Kokostopper en favvis här hemma!
  • NinaFina

Ahhh... gott med lite ny inspiration på både bullar och kakor. Mandelmassa har jag svart bälte i att äta . Konstigt att jag inte tänkt på det tidigare att ha det i bullar...?

• carolinae

Har recept på en supergod kardemummakaka... :) Den håller dessutom i flera dagar utan att bli torr...

Svar på tråden Bästa och godaste kakorna tack!