busfabriken frågor
hej!
jag funderar lite på busfabriken vilka åldrar passar det för?
hej!
jag funderar lite på busfabriken vilka åldrar passar det för?
i västerås? nä det hette kanske busborgen..
våran 2,5 åring har iaf roligt på olika lekland.
vi va där med vår dotter på 2.5 år hon klätrade runt o så men min sambo klätrde med ganska mycke. fanns ju avdelning för mindre barn med den tröttna hon på
oki. vi ska till linköping om vi ska åka fölr vi ska vara barnvakt åt en kille på 1 år och nöstan 2 månade rnör vi ska honom. men han kansk är förliten?
ngn som vet om det passar en liten kille på ungefär 1 år?
I mina ögon är han för liten. Vår dotter är 2½ och tycker många saker där är toppen, men om jag tänker mig tillbaka nästan 1½ år så hade hon inte haft ut något av det. Men alla barn är ju olika!
jo..
kollade på busfabrikens hemsida där står det att det är till för barn mellan 1-13 år
någon mer som har erfarenhet?
ingen?
Vi var på busfabriken i Norrköping och min bedömning är att det finns aktiviteter som passar ettåringar där. Det finns ett lite mindre bollvad, små karuseller och annat. Våra var 3 och 4 när vi var där och även jag och maken hade stenkul!
ja jag har varit där med en 4årig innan så tänkte inte direkt på vad som fann för 1 åringar men är norrköping bättre är linköping`? jag var i linklöping
söker nu information on linköping eller norrköping, vilket är bäst för en ettårig?
puff
ngn?
vad finns det för barn kring ett årsåldern att göra?
vi var på busfabriken i måndags i Linköping