• firepuzz

busfabriken frågor

hej!

jag funderar lite på busfabriken vilka åldrar passar det för?

• Svar på tråden busfabriken frågor
  • Fru Indosaurie

i västerås? nä det hette kanske busborgen..
    våran 2,5 åring har iaf roligt på olika lekland.

Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
  • Hella78

vi va där med vår dotter på 2.5 år hon klätrade runt o så men min sambo klätrde med ganska mycke. fanns ju avdelning för mindre barn med den tröttna hon på

• firepuzz

oki. vi ska till linköping om vi ska åka fölr vi ska vara barnvakt åt en kille på 1 år och nöstan 2 månade rnör vi ska honom. men han kansk är förliten?

• firepuzz

ngn som vet om det passar en liten kille på ungefär 1 år?

• Vera 74

I mina ögon är han för liten. Vår dotter är 2½ och tycker många saker där är toppen, men om jag tänker mig tillbaka nästan 1½ år så hade hon inte haft ut något av det. Men alla barn är ju olika!

Jag är så lycklig över min Ismone!
  • firepuzz

kollade på busfabrikens hemsida där står det att det är till för barn mellan 1-13 år

• firepuzz

någon mer som har erfarenhet?

• Pallas

Vi var på busfabriken i Norrköping och min bedömning är att det finns aktiviteter som passar ettåringar där. Det finns ett lite mindre bollvad, små karuseller och annat. Våra var 3 och 4 när vi var där och även jag och maken hade stenkul!

• firepuzz

ja jag har varit där med en 4årig innan så tänkte inte direkt på vad som fann för 1 åringar men är norrköping bättre är linköping`? jag var i linklöping

• firepuzz

söker nu information on linköping eller norrköping, vilket är bäst för en ettårig?

• firepuzz

vad finns det för barn kring ett årsåldern att göra?

• firepuzz

vi var på busfabriken i måndags i Linköping

Svar på tråden busfabriken frågor