• pucken

sån där färg på flaska de har på förskolan

är det nån som vet var man kan köpa sån färg? vår förskola har rätt stora flaskor i massor med färger, och de köper in från brio sa de. jag hittar ingenstans att man kan köpa färg från brio som privatperson, men färgen finns väl nån annanstans. är det nån som vet vad det är för sorts färg och var den finns?

• Svar på tråden sån där färg på flaska de har på förskolan
  • pucken

miababia
    vad hette färgen, kommer du ihåg det? blir så osäker när jag kollar panduros hemsida, och jag har en bit till närmsta butik.

• DesiréeochThéosmamma

Ja du kan köpa hos Brio själva men då betalar du bara för momsen. I Stockholm finns ett lager vid Skärholmen. Har varit där själva när vi skulle köpa in material till jobbet men jag köpte lite grejer själva hem. Där fanns massa saker som dom har på förskolor

• peter d

Har också köpt på Brio och det funkar bra!

• pucken

men det är i butiker som enbart säljer briogrejer? ni har inte beställt?

jag vill helst slippa åka nånstans jag lider av konstant kissnödighet så här i mitt gravida tillstånd.

• DesiréeochThéosmamma

hehe ja dom har massa bra grejer där. Var därinne sist när jag var gravid och såg alla fina vagnar där. Dom hade också mycket man själva t.ex kom ihåg man hade när man själva gick i förskolan =). Hade tänkt handla där lite sen när dottern blir lite äldre (är 9 månader) för att köpa lite färg, målarpennor å annat kul där sen. Sen jag som älskar pyssel å sånt är det rena himmelriket att se alla fina och roliga saker dom har där.

Svar på tråden sån där färg på flaska de har på förskolan