• Svar på tråden Tror du DR Phil är en otrogen karlakarl?
  • Melwsmammi

dr phil har varit otrogen mot sin fru. de va så han kom in på att bli teraput. =)
    han har haft ett program om de =)
    jag har nämligen sätt nästan alla hans avsnitt haha :P

• Birgitta2

Jag tvivlar starkt att han har spritfester och orgier som de skriver i tidningarna. Sen om han varit otrogen eller är som många andra män, lägger jag mig inte i.

• Jenniesmamma

Ja,läste nångång att han varit otrogen mot sin fru,med en assistent eller nått sånt och det är delvis därför hans fru sitter med varje program. Läste jag alltså

RIP Felix,älskade lillebror!
  • trollmammsis

Angeliican skrev 2009-01-23 15:25:44 följande:

dr phil har varit otrogen mot sin fru. de va så han kom in på att bli teraput. =)han har haft ett program om de =)jag har nämligen sätt nästan alla hans avsnitt haha :P
    jag trodde dte var i ett tidigare förhållande han var otrogen...

aja iaf så har jag alltid tyckt att hans fru sitter i publiken för att "visa" något.. inte vet jag vad men tycker dte är lite knepigt.. sen tycker jag han tänker konstigt och ska bara tillrättavisa sina gäster i programmet...
  • trollmammsis

Jenniesmamma skrev 2009-01-23 15:27:55 följande:

Ja,läste nångång att han varit otrogen mot sin fru,med en assistent eller nått sånt och det är delvis därför hans fru sitter med varje program. Läste jag alltså
    aha...
  • Melwsmammi
    Svar på #2
    hahahaha jadu :P
    han verkar lite skumm haha :P
    men som sagt en gång otrogen alltid otrogen säger han ju sååå :O
    han borde ju veta vad han snackar om hihihihihi
  • Melwsmammi
    Svar på #5
    jaa precis. men många som gjort fel själva vill ju gärna märka andra som också gör fel.
    och jag tycker inte han kommer fram till så vettiga saker. han hjälper dom ju itne direkt. han mer bara säger att DU gör de och DU gör de.. :P haha
    han kanske vill lägga sitt dåliga samvete på andra :P
  • Sniglar och Krut

Hela karln är som ett stort jävla skämt. En parodi på den amerikanska drömmen.

Det är inte så ensamt här uppe på toppen som ni där nere vill tro
  • isisisis

Jag tycker annars att han är rätt vettig.
    Gällande barnuppfostran och det mesta....

Men inte när det kommer till äktenskap och sex....där går dem Amerikanska stilen väldigt emot vårt svenska synsätt.

• Melwsmammi
    Svar på #10
    jag håller med till tusen!!!
  • LadyStarbon

har inte läst alla inlägg, men ska det spela någon roll?

Han har ju endast vettiga och logiska råd och tips som faktiskt fungerar. Vad han gör i sitt privatliv är väl skitsamma.

• isisisis

LadyStarbon skrev 2009-01-23 15:50:05 följande:

har inte läst alla inlägg, men ska det spela någon roll? Han har ju endast vettiga och logiska råd och tips som faktiskt fungerar. Vad han gör i sitt privatliv är väl skitsamma.
    Jovisst.
    Men han är ju ändå en person som ger andra råd om deras liv!

Han är ju rätt så förtroendegivande.

Vissa yrken tycker jag kräver lite mer .
    Att man föregår med gott exempel sas...
  • Atamon

Aftonbladet är nu inte den mest sanningenliga blaskan och runt kändisar är det alltid rykten, mycket smaskiga historier som säljs för dyra pengar.

Men att han har ett stort ego och nog gärna kör över folk för att få fram sina egna teorier och att han helst ser till att det är bara hans egen röst som hörs, det är jag övertygad om.
    Sedan så är jag alltid grymt skeptisk till alla människor som är välpolerade och utger sig för att vara goda. Det brukar alltid vara något lurt med dom.

• LadyStarbon

isisisis skrev 2009-01-23 15:53:28 följande:

Jovisst.Men han är ju ändå en person som ger andra råd om deras liv!Han är ju rätt så förtroendegivande.Vissa yrken tycker jag kräver lite mer .Att man föregår med gott exempel sas...
    ja, det är sant. Men i detta yrket kan jag välkomna livserfarenhet och egna misstag som man lärt sig av, för då vet han ju mer vad han snackar om. Än någon som lever efter "reglerna" hela sitt liv.
Svar på tråden Tror du DR Phil är en otrogen karlakarl?