Någon med liten i Hofterup?
Vi ska flytta till Hofterup, är mamma ledig med en liten på 1år.
Trevligt att lära känna fler i liknande situation
Vi ska flytta till Hofterup, är mamma ledig med en liten på 1år.
Trevligt att lära känna fler i liknande situation
Jag har bott i Hofterup!
Där är sååå fint!
Tycker också det verkar vara väldigt mysigt. Ska bli spännande
Jag bor i Landskrona,,inte så långt därifrån,,är uppvuxen i Lödde. Hur gamla är dina barn?
Vad härligt! Jag är uppvuxen i Lödde och tillbringade större delen av mina tonår hos kompisar i Hofterup. Jag har även bott i Hofterup i två år när jag flyttade hemifrån.
I går berättade jag för min man att jag nog faktiskt vill flytta tillbaks till Skåne o Hofterup. Så vi (han) håller på att fundera nu. Det har varit på tapeten tidigare men jag har varit lite tveksam och alltid fallit tillbaks på att vi bor så bra där vi bor nu. Men nu känner jag mig säker på att jag vill tillbaks. Ska bara övertyga mannen också, vilket säkert går jättebra ;)
Var ska ni bo i Hofterup? När flyttar ni dit?
Enligt mig är Hofterup det bästa stället på jorden. Nu har jag ju väldigt många underbara tonårsminnen därifrån, men jag tror att jag hade känt likadant utan dessa minnen.
Jag har också bott i Hofterup under 10 år, flyttade därifrån när jag flyttade hemifrån, sen har jag bott i norrland i 9 år och i juli så flyttade jag tillbaka till Skåne men då blev det Landskrona.
Jag trivdes jättebra i Hofterup ett helt suverätn ställe att växa upp på
Kul! jag hittade den här tråden av en slump när jag "googlade" på Hofterup. Vi var nämligen på husvisning där idag, och blev jättesugna på att flytta dit. Men vet inte alls säkert om det blir så än. Det verkade iaf vara ett jättemysigt samhälle. När flyttar ni dit och vart ska ni bo? Nybyggt eller? Vi bor oxå i Malmö ( Slottsstaden) har en dotter på 1,5 som började på dagis förra veckan. Ha det bra! /emma
Hej du vi bor i Norrvidinge drygt 10 min med bil från er. Det jag tyckte var kul är att jag också har en liten tjej här som också är född 080108. Konstigt va?