• Anonym

Varför har jag gul avföring?

Jag har de senaste veckorna varit väldigt gasig i magen och nu de senaste dagarna när jag har varit på toa så har min avföring varit gul, inte diarré men lite mjukare än vanligt. (förlåt äckelnivån)
    Någon mer som har haft detta fenomen?
    Jag lan tillägga att jag i vanliga fall är hård i magen och går på toa ca två gånger i veckan men nu har jag varit på toa minst en gång om dagen.

• Svar på tråden Varför har jag gul avföring?
  • Anonym

Nej, det är det jag inte har... har bara ätit det jag brukar äta. Inget konstigt.

• Anonym (Jag med...)

Jag sökte nyss efter en tråd ang. gul avföring och fick fram denna, jag har exakt samma problem som trådstrtaren och provar för att se om det finns någon som vet nått...??

Jag själv har kräks en gång i tisdags sen har jag "bara" vart dålig i magen ons, tors och nu fredag då min avföring ar typ porös och gul och jag har inte direkt lyckats ätit nått dom här dagarna.

Vad är Giardia?

• Syster mia

Varför ringer ni inte till VC och frågar istället? Jag har inte riktigt förståt varför man frågar om medicinska problem på FL som är fullt av amatörer som googlar på nätet och kommer fram till det ena konstigare än det andra. Nä, vänd dig till primärvården där de har rätt kompetens.

Svar på tråden Varför har jag gul avföring?