• Gravid2008

Hur länge är du/din man pappaledig?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 22:53
    Min man kommer vara pappaledig lika länge som jag är mamma ledig. Intressant att se hur länge pappor generellt är lediga.

Skulle coskå vara intressant och veta vad som styrt er fördelning.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur länge är du/din man pappaledig?
  • siamusen

14 dagar med helgerna inräknade.

• xenaa

Han ska vara pappaledig i ca 1 mån nu när nummer 2 kommer. då ska han vara pappaledig med första barnet

♥ Leo 2oo7-o6-22 ♥ ★ ♥ BF 2oo9-o3-o4 ♥
  • missteddy

endast de 10 pappa dagarna sedan var jag hemma med sonen pga jag var arbetslös och vi skulle förlora på att han var hemma från sitt jobb och jag stämplar

• Vintersol80

inte direkt pappaledig alls nu. Med första barnet varje fredag eller måndag men nu med andra får vi se hur det blir, jag har inget jobb så det vore rent korkat att han skulle ta ut FP och jag ingenting. Men när det är fixat så blir det nog nåt!

• MalinEddie

6 månader med dottern, ett år med sonen.

• Vroooooom

Idag är planen att han ska vara ledig i ca 6 månader men inte sammanhängande på grund av ekonomin. Jag har börjat plugga så det öppnar i alla fall upp möjligheten för honom att vara föräldraledig. Vi får leva lite extra snålt när han är ledig bara

Cheer up, the worst is yet to come
  • Jenny26

Han var hemma dom 10 dagarna som man får när barnet föds. Vi valde att ha det så för att det föll sig naturligt för oss, mannen min har oxå ett eget företag som måste tas hand om

♥ Ebba, världens underbaraste flicka ♥
  • Senap

Förra gången var jag ledig mest för min man doktorerade då. Nu doktorerar jag så denna ska han vara hemma så jag får söka jobb.

My sugar is raw
Svar på tråden Hur länge är du/din man pappaledig?