• Cedergren

ovanligt ont i ljumsken o svanskotan och det ilar mellan benen ....

har varit och stor handlat .. hängt över kundvagnen o släpat mig fram i affären 1,5 timme tog det. kände hur benen börja darra. när vi väl handlat hittar jag en bänk och får vila . det hjälpte lite.

jag har inte ont när jag ligger stilla (inte mer än vanligt) . har en kudde mellan benen. men när jag ska ställa mig mig upp kommer denhär smärtan som inte går att beskriva. strålande smärta och ett tryck i höger ljumske o det strålar spänner mot svanskotan . känns som man ska göra nr två men det kommer inte något. min man fick hjälpa mig på toa. nu spänner det som tusan mellan benen som mensvärk blandat med denhär konstiga värken..
    har inte några samandragningar men värken mellan benen är där.

kan det vara att jag är så att nån nerv är i kläm eller är det fogglossning som blivit värre? såhär brukar det inte kännas.

går ju hoppas att lillen ska titta ut snart

men imed jag inte har sammandragnignar utan bara denhär värken mellan benen måste det ju vara något med nerverna ..

jag vet inte vad det kan vara ... vad tror ni? någon som kännt något liknande?

• Svar på tråden ovanligt ont i ljumsken o svanskotan och det ilar mellan benen ....
  • yaaniz

foglossning hade jag precis så..ursh

• yaaniz

fast det kan ju vara förvärkar också, svårt att veta när man inte känner något. Men jag hade ont hela tiden även när jag låg ner av foglossningen.

• Mia3

Hur långt gången är du? kanske fixering? eller foglossning annars....

• Cedergren

ja fogglossning har jag men den känner jag mer i höffterna eller vad man ska säga. det är mer som att mina höffter domnar av . så den värken är jag van vid . o förvärkar har jag hafft i några veckor.

men denhär tryckande ilande känslan mellan benen kom nu .

men det är kanske som du säger bara fogglossningen som blivit värre. men ska det trycka på så mellan benen? o mot svanskotan?

det blir bara värre och värre tycker jag.

jag ville gå in o duscha men vågar inte för mina ben bara skakar . min man tycker det är bättre jag ligger i sängen o försöker sova. hur lätt är det o sova nuu lixom ..

sålänge det inte är något farligt så är det ju bra . men man undrar ju hur smärtan bara kan komma så från ingenstans.

kan det vara att jag är överansträngd? låter ju löjligt imed jag knappt gjort något .

• Lina 1987

De kan kännas så när barnet trycker sig neråt.

• Cedergren

jag är i v 37+0 jag ska in o träffa bm imorgon på förlossningen o få en hinnsvepning imed jag hafft så ont så länge.

nu börjar jag ju undra varför jag klagat när jag känner av denhär värken nu.. hade jag hafft sammandragningar hade jag själv börjat tro det är förlossningen på g men det sitter ju mer mellan benen .

hoppas ni förstår vad jag skriver för det är rätt luddigt formulerat märker jag.

• TinaElisabeth

Kan glädja dig med att jag härom natten hade en skitjobbig natt med jättemkt sammandragningar/förvärkar men när jag vaknade hade bebben flyttat sig så pass mkt neråt att smärtan har blivit mkt mindre överhängande. (den är fixerad) Jag kan ställa mig upp utan att vilja dö! =)  (jag har BF 4/2)

• Cedergren

okej .. aja jag får försöka sova lite blir det värre så får jag ju gå upp ..

tack för att ni svara

• yaaniz

Men precis så som du beskriver om smärtan mellan bena hade jag med. Jag trodde inte heller det var foglossning först. Men det är inte ovanligt att det sätter sej där med. Jag hade så ont att jag hade behövt kryckor. Men iemd att jag inte gick pga smärtan ville jag inte be om det ändå.

Svar på tråden ovanligt ont i ljumsken o svanskotan och det ilar mellan benen ....