Vad ska jag ge till mina föräldrar som firar 40 årig bröllopsdag?
Hjälp mig med tips!
Hjälp mig med tips!
I den åldern brukar dom ju ha det mesta så upplevelser har vi satsat på när mina föräldrar haft bröllopsdagar och jämna födelsedagar! Teater med middag, eller en kryssning tex!! men då har vi varit flera syskon som gått ihop!!
ja, det e ju just det.. svårt att köpa något, men vill ändå ha något med ett minne bakom, inte bara något de kan äta eller se på för en stund...
När våra föräldrar firade 25-årig bröllopsdag hade vi i smyg ordnat middag. Vi hade fixat samma mat som de hade på sitt bröllop, och ordnat en likadan bukett med blommor och tårta, och hade dukat i samma färger och med porslin som de fick i bröllopspresent. Så hade vi bjudit dit våra far- och morföräldrar. Det var superlyckat!
Det krävdes lite arbete och planering, men det var det värt!
Vi fixade resa och hotel till ishotellet när svärmor och svärfar firade bröllopsdag. Väldigt uppskattat. Men de ville inte bo på ishotellet utan bode på vanligt hotell i närheten, de är 70år och is säng med renfäll lockade inte.
Men de åt gott och gick på sightsing.
www.icehotel.com/
det första som slog mig var att man kan göra som en samling med bilder mm över deras 40 år tillsammans. kanske en bok eller nåt. finns ju många sidor där man kan göra egen fotobok mm
Luftballongtur?
tack för alla förslag..