• Misstlur

Vecka 38 och ont i brösten!

Sista dagarna har jag blivit otroligt öm i brösten. Antar att de håller på att ställa in sig för matservice . Kan man se det som ett tecken på att nåt är på G eller är det bara så här det är på slutet..? Nån som känner igen sig?

• Svar på tråden Vecka 38 och ont i brösten!
  • NillaLund

Jag är i vecka 39 och har inte märkt något, inga bröst som ömmar eller läcker.

• Anna81

hej! jag är i vecka 37 och har oxå börjat få jätte ont i brösten, vet inte om det kan vara på G lr vad det är, kände inte såhär när jag väntade min dotter

• Misstlur

Men kanske, kanske att det är dags snart då ...
    Det stramar nåt så in i nordens. Har ju hört talas om att det KÄNNS när mjölken rinner till men det brukar ju vara efter förlossningen .

• Misstlur

Ja, jag ska i alla fall hoppas massor nu. Å så sitter man väl där om 3-4 veckor ändå å hoppas fortfarande .

• Zmulan 74

jag har åxå känt så..boobsen är jättetunga på morron när jag vaknar, fast jag har inte läckt en droppe än, i v39 imorron(38+0)

man får väl hoppas att det är på G iaf...

• Martea

Jag är i v. 39 och har inte märkt nåt speciellt med dem än... Brukar heller inte läcka innan det verkligen är dags för matservice, dvs ett par dar efter förlossningen.

• Jenpo

Mina läcker som tusan (får ha handduk i sängen). Det har dom gjort sedan v.18 och nu är jag i v.37. Jag tror inte det har något med att nåt är på G. Det är nog bara hormoner mm...

• dockan

hej! jag har samma problem, dom har vuxit massor ni idagarna och spänner så in i bomben och har börjat läcka mkt mkt mer nu.
    jag har 7 dar till bf.

trodde att det kunde vara ett tecken men det verkar ju inte så på er andra.

Svar på tråden Vecka 38 och ont i brösten!