• virrvarret

Vilken butik är billigast, Willys eller Citygross?

• Svar på tråden Vilken butik är billigast, Willys eller Citygross?
  • Whintra

så som vi handlar i vår familj: Willys.

• Bohman

willys

♥(¯`°?.¸ ♥Jesper ♥¸.?°´¯) ♥ ♥ (¯`°?.¸ ♥ Wilma ♥¸.?°´¯)♥
  • Marina

Jag tycker absolut citygross vi får alltid sååååå mkt mer för pengarna och vanliga märken.....En mkt bättre butik tycker vi.....

André och Liam ska bli storebrödrar till en liten flicka...
  • LaTjej

Jag tycker att CG har blivit svindyra mot vad de var i början. Jag tycker att Willys är billigare.

• LaTjej

Men tycker att utbudet är bättre på CG :).

• grönhult

CG är ju bara billigare på "kampanjvaror", annars tycker jag de är dyrare än ICA. Så Willys i detta fall är nog billigast.

• Krabbolina

cg har blivit dyrare än vad de var förr. Dock köper jag kött där för det tycker jag att de är billigare med.

Och när vi ändå handlar kött så handlar vi det andra med, orkar inte åka runt till femtielva affärer för att handla lite billigare.

• Marina

Citygross är inte dyrare än ica...Vi var på citygross senast igår och storhandla vi fick mat för hela veckan all mat behöver inte komplettera två pkt blöjor massa våtservetter sköljmedel massa mejeri produkter, kryddor, buljonger mm hade ca 6-7 papperspåsar med oss hem och detta kosta 2100kr vi handlar ibland på ica dagshandling och kommer aldrig ut ur butiken under 400 för en dag.....

André och Liam ska bli storebrödrar till en liten flicka...
  • Trynträ

Willys. City gross är så stort och har så mycket delikatesser så man lockas alltid köpa en massa extra.

Svar på tråden Vilken butik är billigast, Willys eller Citygross?