• Svar på tråden Har du provat Colour Catcher? Funkar det?
  • mimmi 1

Jag är en ständig användare av colour catcher... de funkar superbra, men även om jag är helt övertygad, så blandar jag inte rött o vitt även med colour catcher i!!

men.. slänger man in ett ark i kulörtvätten, så håller sej det vita vitt, och man behöver inte nödvändigtvis sortera alla trosor o kallingar efter färger...

man kan tvätta alla möjliga färger tillsammans, och det syns på det lilla arket sen, vliken tröja som släppt färg, för då är arket den färgen!!

ibland är arket bara grått, och då är det väl flera olika plagg som fällt...

Jag är aldrig utan colour catcher,,, då skulle jag få tvätta många fler halvfulla maskiner..

• LeonLatva

jag håller helt med ovanstående!
    älskar colour catcher

• Åsa Lund

å en anhängare till ansluter sig!

• Emeraldy

Vad skoj Jag har precis beställt gratisprover, så jag får väl testa och se själv sen hur det funkar

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Millis09

Helt suveräna! Håller med ovanstående. Blandar inte heller rött och vitt, men man behöver inte oroa sig att något färgas. Ex. min man hade köpt blå/vita kallingar där ALL tvätt sedan var ljusblå.. Det hade säkert inte hänt om jag använt "CC" med en gång. Nu tvättade jag om allting en gång till med "CC" och då blev tvätten vit. Så det kan funka även om man råkat missfärga tvätten oxå!

• Tingli

oj..det här blev jag nyfiken på!
    bäst å beställa prover jag me då

Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  • Dundermamman

En till som ansluter sig till skaran som nöjd användare

Har alltid ett ark med i maskinen och har aldrig någon missfärgad tvätt längre!
    Arken kan dessutom oftast användas flera gånger!

Vi har kattungar
  • norrlandsgumman

lät intressant, så nu har jag också skickat efter ett prov, kan ju vara bra att ha när gubben ska tvätta

• Dundermamman
    norrlandsgumman skrev 2009-01-26 15:39:29 följande:
    lät intressant, så nu har jag också skickat efter ett prov, kan ju vara bra att ha när gubben ska tvätta
    Vi har kattungar
Svar på tråden Har du provat Colour Catcher? Funkar det?