leksand och insjön är väldigt trevliga små byar, trodde alldrig jag skulle säga så, men det är sant!
nu vet jag inte så mycket om insjön, men vet att det är många som bör där med barn och det finns bra dagis och skola, ganska lätt att få lägenhet där har jag hört. hus oxå, tror jag!
leksand är väldigt charmigt och barnvänligt, finns inte så mycket lekparker och sånt men många dagis och bra skolor, nu vet jag inte hur det är med dagisplats och sånt..
jag är uppvuxen i Moskogen, det är ett väldigt bra ställe att bo på om man har barn! finns dagis där(gick inte jag på) och det är ett fint område med hyreslägenheter, alla storlekar tror jag, och det är bra standard i de flesta tror jag! finns även köpelägenheter och "radhus". ca 2 km in till själva cnetrum. rekomenderar det!
i allmänt så är leksand ett bar ställe att växa upp på kan jag tro, jag har då inte tagit skada
menkan bli ganska långrtåkigt när man är tonåring, fast det blir det väl vart man än bor?!
kriminalietet kan jag inte säga nåting om, läs våra tidningar! (dt.se)
bussförbindelse funkar, men kunde vara bättre. tåg är bra!
aa, känns som jag skulle kunna babbla i hundra år. du kan väl fråga om det är något du tycker jag missat eller vill veta mer om?! du kan mejla oxå!