• Anonym (nybörjare)

Bada med menskopp??

Har precis fått hem mi menskopp och känner att mensen är på väg, me ska iväg och simma i morgon, fungerar det med menskopp eller fins det risk för läckage??tacksam för svar råd och tips angående detta.

• Svar på tråden Bada med menskopp??
  • Tina B

Fungerar utmärkt!

Menskoppen är nog ett av mina bästa köp någonsin!

• Anonym (Alltid)

Hej.

Den funkar kanon att bada med.
    Har haft menskopp i 5 år nu och den har läckt 1 gång. Då hade jag ingen möjlighet att tömma den på 7 timmar.

• Anonym (nybörjare)

Ja den verkar super, en fråga till om du har tid :) Är de svår att ta ut, är rädd att den ska fasta och att man inte får ut den.

• Anonym

Vad jag har förstått när jag läst om menskoppar ska det gå bra att bade med dem. Om koppen inte skulle ha rätt storlek kan jag tänka mig att det kan läcka. Men är det rätt så tror jag absolut inte du behöver oroa dig.

• Anonym (nybörjare)

Då kan jag simma lugnt med min kopp då :)Man är alltid lite orolig är det är nya saker man har att göra med.

• Anonym (nybörjare)

Tack för alla snabba svar förresten!!

• Anonym

Vad är en menskopp? Förstår ju vad det är men har aldrig hört talas om...

• Anonym (Alltid)

menskopp.se

Jag sätter mig lite bredbent på toastolen. Och tar ett ordentligt tag i koppen. Sen snurrar jag lite på den tills den kommer ur.

1:a ggn fick jag nästan panik för jag trodde den fastnat för evigt. Men när tekniken kom så är det perfekt.

• Anonym (nybörjare)

Anonym (Alltid) skrev 2009-01-25 23:03:05 följande:

menskopp.seJag sätter mig lite bredbent på toastolen. Och tar ett ordentligt tag i koppen. Sen snurrar jag lite på den tills den kommer ur. 1:a ggn fick jag nästan panik för jag trodde den fastnat för evigt. Men när tekniken kom så är det perfekt.
    Ok då har jag lite att gå på, man har hört några som sagt att det varit svårt att få ut, men som du säger har man hittat tekniken så fungerar det säkert bra.
  • Anonym

Tänk att man missat denna världsomvändande nyhet:)

• Anonym (nybörjare)

Haha ja precis säger samma sak, me det ska bli skönt att slippa springa och köpa alla dessa mens skydd i tid och otid, det kostar mycket och är inte så skonsamt för miljön men nu lägtar man nästan att få testa hahah...första gg man har sagt det!

• elakaste barnet i sandlådan

hade aldrig hört talas om detta värkar ju super!

Imogen Heap
  • Tina B

Anonym (nybörjare) skrev 2009-01-25 22:55:32 följande:

Ja den verkar super, en fråga till om du har tid :) Är de svår att ta ut, är rädd att den ska fasta och att man inte får ut den.
    Den fastnar inte, den är ju så stor så den kan ju knappast försvinna upp ... Jag brukar bara nypa tag i den lite så "vakumet" försvinner och dra ut den. Jag har aldrig haft problem med det. Det kan däremot vara svårt att få in rätta knycken med att sätta in den riktigt. Jag brukar ha den dubbelvikt och håller ett tag nästan längts upp (vid öppningen) och släpper taget rätt tidigt så den öppnas upp tidigt (inte så långt upp) för att sedan knuffa upp den på plats.
Svar på tråden Bada med menskopp??