Kan inte sova!!
Jag kan inte sova!!!
Inte sovit mer än ett par timmar sen i torsdags! Orkar inte mer!
Jag kan inte sova!!!
Inte sovit mer än ett par timmar sen i torsdags! Orkar inte mer!
Hejsan jag tycker du ska först prova örtte utan koffeein de kan göra så man sover eller lyssna på avslappningskiva innan du lägger dig,går inte de så tycker jag att du ska be din läkare om insomningstabletter.
Har också problem med sömnen. Så jag "åker lite snålskjuts" på din trådstart, om det är okej? ![]()
Kollade runt på nätet lite, hittade denna sida, kanske kan vara nåt: www.somnhjalpen.se Ska själv uppsöka apoteket under denna vecka, för att kolla vad dom har där.
oki. tack så mycket!
och, ja, hoppa in i baksätet du så gör vi denna resa tillsammans :)
De har Valerina natt på apoteket, en reseptfri sömntablett. Den rekomenderar jag inte! Smakar möggel och hjälper inte ett dugg.
dompans mamma hoppas att du kan sova nu snart
druckigt "kvällsro" nu. men känner mig piggare faktiskt :(
Dompans mamma jasså då får du se på tv tills du somnar då
tvn står i ett annat rum :(
Läser för att bli trött, men har inte funkat sen i onsdags
jag köpte COOL DOWN på hälskosten, den funkar för mig (men gav min kompis mardrömmar)
ok. ska testa den. tack!
då är de inte så lätt mamman , köp mental träning skiva nästa gång
ett annat tips är att bestämma dig för en positiv tanke som hänt under dagen och upprepa den som ett mantra när du lägger dig, en endaste tanke - och bara den.
vädra ordentligt innan, på gränsen till för kallt
ta en promenad på kvällen, varva ner en stund och lägg dig sen...
Funkar t o m för mig...
precis! skall köpat i morgon
Åh, har inte sovit alls i nAtt !! :(
Legat å blundat hela natten, försökt att sova,men har inte fungerat. Stannar hemma från jobbet idag. Känner mig gätte hängig...
Dompans mamma lycka till med skivan . du gör rätt i att stanna hemma från jobbet, har du provat lyssna på lugn musik innan du lägger dig=
såg reklam nu om Apoteket "sovhjälpen" - läs mer på apoteket.se
om man inte sover så får man pengarna tillbaka under januarie månad, kanske lite kort om tid, men värt att kolla upp kanske...
lycka till
Cool Down rekomenderas inte för gravida såg jag på nån hemsida, sökte på google.. Trist för jag har åxå problem med sömnen. Får krypningar i fötterna och ont i ryggen och så är det alltid så in i h-vete varmt! Gubben blir förkyld för jag sover med fönstret öppet :D