• Anonym

pjur woman glidmedel, massageolja...frågor...

visste inte vilket ämne jag skulle lägga den under men hoppas någon kan svara.
    har nyligen varit och fick upp ögonen för sexleksaker, har aldrig känt behovet av att ha det i sängen med min man men han undrade också om jag köpt något ungeför som att han hoppades att jag skulle gjort det

jag köpte massageoljor med smak, nu undrar jag lite om hur ni använder dessa? ge mig lite tips.

sen funderar jag på att köpa "pjur woman-glidmedel, silikonbaserat"...hur använder man detta?

mottager gärna tips på andra kul grejer som är lite mysiga att använda ihop...

• Svar på tråden pjur woman glidmedel, massageolja...frågor...
  • Anonym (into 6)

Vi köpte massageoljor med smak men blev ganska besvikna. Trodde det skulle ge en mysig härlig känsla men vi var överens om att det var mer klet än mysigt och dom smakade inte så mycket så nu kör vi naturellt igen.

• Anonym

ok...då får vi se om vi tycker om det...

• Anonym (hallon)

Jag tycker själv de smaksatta varianterna är för sockerkladdiga, de är dessutom vattenbaserade, så själva glidet är inte heller särskilt bra. Pjur använder jag själv, det är drygt, tunt och glidet håller! Så tummen upp för den!

• Anonym

Vi har använt massageoljorna men de blir bara klibbiga och inget för oss.
    Pjur-en är kanon och den klibbar inte och den försvinner inte så lätt som andra. Kan rekommendera den starkt.
    Pjur-en är bra att smörja på när man rakat sin därnere, mjukar upp och så får man inga röda, kliande prickar..

• Silme

Pjur är sjukt bra! Mycket drygt och kan som sagt användas till både det ena och det andra. Har t.o.m. hört att en del smörjer in bilrutan med det så att det stöter ifrån sig vattnet
    Vi använder det som glidmedel och även som massageolja.

Om allt går som det ska; BF 090724
  • JessicaPersika

Har oxå upplevt att massage oljor me smak är för kladdiga.

Och pjur ha vi nyss köpt. Oh my good! Säger ja bara! Köp den=b

• Anonym

hur använder ni dom och vart? (massageoljorna alltså? glidmedlet kan jag nog lista ut )

• Anonym (Tipset för idag.)

Hej.
    Använd helst inte silikonbaserat glidmedel på sexleksaker. Många av dessa tål det inte. Grundregeln är silikonglid till sex och vattenbaserat till sexleksaker. Pjur är en av de bästa glidmedlet på marknaden. Även svenska Swede gör bra glidmedel.

Dessutom så har Swede några äkta massage oljor som är riktigt bra. Du kan läsa mer om glidmedel på www.glidmedel.me

• Anonym
    Jessikatt skrev 2009-01-28 21:36:59 följande:
    Har oxå upplevt att massage oljor me smak är för kladdiga.

Och pjur ha vi nyss köpt. Oh my good! Säger ja bara! Köp den=b
    Tummen upp för  Pjur woman . Jag och min man har använt det, vi fick ett prov på den när vi handlade lite andra grejer och har nu köpt en tub. Det är jättedrygt och håller verkligen "glidet" i jämförelse med många andra glidmedel. 
  • Multignutten

Använder Pjur och det har inte förstört mina leksaker men när maken köpte nya till mig i julklapp för ett tag sen så sa tjejen i affären att hon var osäker på om Pjur fungerade ihop med just den leksaken, vi testade och det var inga problem. Vattenbaserat tycker jag bara är kladdigt och jobbigt, pjur är toppen! 
    Också provat massageoljor med smak men det gör jag inte om, smakde inget och var bara kletigt och kladdigt och luktade skumt. 

Svar på tråden pjur woman glidmedel, massageolja...frågor...