• Fysalis

Svårt att sova och kissnödig hela tiden...

Är trött på dagarna och när jag ska sova på kvällen är jag också trött. Men det går inte att somna.... blir tokig. Så nu sitter jag här på jobbet och är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen...Dessutom är jag kissnödig hela tiden. Kissar innan jag lägger mig men det dröjer inte länge innan jag måste upp igen. Nån som har tips på nåt "avslappnande" så att man faller skönt in i sömnen...

• Svar på tråden Svårt att sova och kissnödig hela tiden...
  • Kiralves

lägg en kudde mellan knäna, det funkade på mig när jag itne kunde sova...dessutom kolla upp kissandet, jag var likadan, och det visade sig tillslut att jag hade urinvägsinflamation, utan att ha ont, jag bara kissade hela tiden...det måste man kolla upp, för det kan leda till förtidsbörd....när jag fick antibiotika hjälpte det direkt och jag kissade mycket mindre och sov ordentligt

• annie2

Jag var också sån ett tag men det värsta gick över. till slut gick man i sömnen och gick på toa. nu behöver jag bara gå upp en gång/natt.

• Mojo Jojo

Tyvärr har jag inga tips men kan säga tt jag känner igen det precis. Håller oxå på att bli tokig.

• BlueBlue

Jag är likadan. Det kryper i benen och jag är kissnödig mest hela tiden. Dock har jag inga bakterier i urinen så uvi är det inte. De värsta nätterna är jag upp i stort sett varje timme och kissar. Det enda som funkar mot myrkrypen har varit att ta en panodil innan jag somnar. Då har jag faktiskt sovit längre också. Och kudde mellan benen är bra.

• MammaBrink

Ta ett bad eller en promenad, nån timme innan du går o lägger dig, då somnar man rätt gott faktiskt. Kisserit skulle jag nog oxå kolla upp..

• hasse64

jag är kissnödig hela tiden känns som man ska kissa på sig hela tiden går på toa kissar  efter en stund lika kissnödig

Svar på tråden Svårt att sova och kissnödig hela tiden...