• Mamsis

Vita tapeter?

Någon som har erfarenhet av det? Blir de fort solkiga? Vita väggar kan man ju alltid slänga på lite ny färg på om de blir det men tapeter..

• Svar på tråden Vita tapeter?
  • Champagne

Ja vi har vita tapeter i hallen... ingen höjdare kan jag säga Så det ska snart göras om Det blir en slät väv och så målar vi den blågrå.

• Mamsis

Ok tack = ) Jag har blågrått i min hall = ) Glömmer vita tapeter då, men snygga var de

• Champagne
    Mamsis skrev 2009-01-26 17:17:36 följande:
    Ok tack = ) Jag har blågrått i min hall = ) Glömmer vita tapeter då, men snygga var de
    Det var mina också från början, de är de solkiga och det går inte att få rent tyvärr
  • stjärnströssel

jag har inte hel vita, men nästan...ursnygga tycker jag i vardagsrummet.
    svagt bega blommor o lite silver i oxå.

Bakelser är oxå mat
  • Mamsis

Ungefär sån såg jag med, men jag vill ju ha den i köket isf haha. Tror inte det blir så bra...

• hally

Vi har satt upp helvita tapeter i kök, matrum och vardagsrum och de är jättefina! Midbec, struktur - randiga och de går att skrubba med kökssvamp och diskmedel om de blir smutsiga. Vi har sån vid diskmaskinen och där blir det ju spill ibland, men de blir som nya när man skrubbar av dem. Vinyltapeter, jättesnygga

• Mamsis

hally skrev 2009-01-26 21:25:53 följande:

Vi har satt upp helvita tapeter i kök, matrum och vardagsrum och de är jättefina! Midbec, struktur - randiga och de går att skrubba med kökssvamp och diskmedel om de blir smutsiga. Vi har sån vid diskmaskinen och där blir det ju spill ibland, men de blir som nya när man skrubbar av dem. Vinyltapeter, jättesnygga
    Jag tvivlar på att de jag har sett går att skrubba.. Och jag rä ju envis jag, faller jag för något så gör jag, då duger inget annat.. Men, jag får väl hitta någon annan tapet, sätta upp panel, måla eller låta det vara som det är = )
  • Balehead

Hela min uppväxt hade vi vita tapeter i köket, och de höll sig bra.

Svar på tråden Vita tapeter?