• Anonym

Hemorrojder av amning?!

Har haft problem med hemorrojder i ett halvår nu. Min son är åtta månader. Och har testat AC3 Comfort, xyloproct och alcosanal. De hjälper oftast för stunden men besvären finns ändå kvar. Det är en pina att gå på toaletten!

Ammar en gång om dagen. Har någon upplevt att besvär med hemorrojder har försvunnit i samband med att man slutar amma? Hoppas...! Vill ju helst slippa gå till läkare, om man inte måste liksom.

• Svar på tråden Hemorrojder av amning?!
  • Anonym

Ingen med hemorrojderfarenheter? Hihi...

• Anonym (Jess)

Alltså vad jag vet så har det inget med amning att göra men jag kan ha fel...?!

Är du hård i magen?

De preparaten du nämner har du använt dessa ordentligt under längre perioder? Använd dessa och ät fiberrikt och drick MASSOR med vatten!!

• Anonym

Jag har använt preparaten i ett halvår i princip dagligen, så ja det skulle jag kalla ordentligt. Är inte hård i magen, äter massor med fibrer. Blä.

• Anonym (Jess)

oj oj det låter verkligen inte kul! Ring till din doktor så du får hjälp! Jag vet att det kan kännas pinsamt men du får inte glömma att du är långt ifrån ensam med att ha dessa problem och tänk sen när du är bra då är det värt det!

Svar på tråden Hemorrojder av amning?!