• Sofie

Någon som har tips på barn(vagns)vänligt café/resturang i centrala Sthlm?

Jag och lillfisen ska hälsa på min syster i helgen, kommer förmodligen att gå en del på stan och jag behöver tips om bra matställen som är barnvänliga (kriterium; barnvagnen är välkommen in - vill inte lämna den utanför, ett extra plus vore skötbord på toa, ytterligare ett plus micro att värma barnmat). Snälla ge mig tips på bra ställen!!!

• Svar på tråden Någon som har tips på barn(vagns)vänligt café/resturang i centrala Sthlm?
  • Angel med Kevin

Åhlens är super!!!

Där har dom ett cafe /restaurang..där man kan köra in vagnen..

dessutom har dom ett skötrum där man kan sitta och amma, det finns micro, skötbord , osv..
    toppen...

• ceci lia

Vad konstigt! När jag var på Åhléns City för ett par veckor sen så stod det en skylt attbarnvagnar skulle ställas utanför restaurangen! Undrar om det var nåt tillfälligt. Debenhams är barnvänligt annars.

• skidan

Debenhams är toppen, dock mkt barnvagnar kan vara trångt.

Blå porten på djurgården funkar också med skötbord och uteservering.

Kolla in www.libero.se där finns det tips på fik.

• Mandy

Kulturhuset. Men kolla Liberos kaféguide.

• Jen

Stadsmissionens cafe i Gamla stan är en av mina favortiter. Nu får man ännu bättre platsockså eftersom alla andra sitter ute!

• Mums

Det finns någon sajt med en låååång lista med barnvänliga ställen. Sök!

Dessutom kan jag rekommendera boken Barnvagnspromenader i Stockholm, som tipsar om barnvänliga ställen längs promenadvägarna.

Svar på tråden Någon som har tips på barn(vagns)vänligt café/resturang i centrala Sthlm?