• Anonym

Var kan jag köpa en dator på avbetalning och räntefritt?

Datorn håller på att gå sönder och jag har inte råd att köpa en dator så nu undrar jag var jag kan köpa en dator på avbetalning?

• Svar på tråden Var kan jag köpa en dator på avbetalning och räntefritt?
  • Elli47

Jag vet inte om det finns något räntefritt alternativ tyvärr, i regel brukar det vara en massa avgifter som tillkommer.

• Miss Lau

Ibland har de större kedjorna som tex Elgiganten helt räntefritt (dvs helt utan avgifter). Kolla runt på nätet eller i "verkligheten".

• Anonym

jag köpte min tv på avbetalning på onoff. Men de andra elkedjorna har nog oxå avbetanings vilkor. Iallafall. med onoff ´kortet som jag skaffa . så kan jag betala allt en månad efter till exakt samma summa som det blev. om jag vill dela upp det 3 månader så tillkommer bara 29 kr i faktura avgift.o om jag vill ha det på 12 månader 29 kr faktura varje månad + en enångsavgift 295 kr. tycker det är bra att man slipper betala ränta o så.

• Krabbolina

pc-city men ingen affär som rekommenderas, de har lite fantasipriser på sina saker.

• 3 hjärtan

Nja, ofta har dom fantasipriser, men jag köpte min laptop där i somras, och fick ett bra pris. eller bra och bra, det var likadant som på de andra kedjorna, någon hundring billigare kanske det var. fick räntefritt på 24 månader, som visserligen ska betalas av fortare, men ändock.

• Pappa G

Och som vanligt så blir ju ofta den totala kostnaden för köpet (med uppläggningskostnader och aviavgifter inräknade) ganska dyrt.

Och det förutsätts ju att man klarar en kreditkontroll.

Svar på tråden Var kan jag köpa en dator på avbetalning och räntefritt?