• Verkligen

Brukar du bli besviken på presenter du får av din pojk/flickvän/sambo/man/fru?

Jag är inspirerad av en annan tråd där en tjej uttrycker sin besvikelse över en dålig present från sin man. (med all rätt)

Hur är det för er? Har ni blivit besvikna, och vad fick ni som gjorde att ni blev besvikna?

Min sambo är jättebra på presenter. Behöver inte alls vara dyrt, men jag uppskattar att han tänker till.
    Mitt ex t.ex sket totalt i julklappar & födelsedagspresenter. Inte alls kul.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Brukar du bli besviken på presenter du får av din pojk/flickvän/sambo/man/fru?
  • lovemyboys

Min make e suverän på överraskninger...han snappar upp vad jag vill ha...så jag e såå nöjd!!

Jag har ju fått det största..en del av hans....å det är inte illa....

Familjen KALOW....min alles egen..
  • Missimo84

Jo det händer, men det är ingenting som jag givetvis skulle säga till han. Jag vet att han bara försöker vara gullig. Men vissa grejer som han ger mig är typ som om han inte kände mig alls. Och då kan jag bi lite besviken, på att han känner mig så dåligt. Men det är tanken som räknas. Inte grejen.

• Dinturiel

Nej faktiskt inte, maken är stenkoll på saker som jag pratade om för flera år sedan.. men som jag själv har glömt

• Funkyiore

Nej, så länge han inte köper något åt mig som egentligen är riktad till honom själv (tex hörlurar till datorn/ vadarbyxor i hans strl)

Nu e solen här :)
  • Clobberella

Nej, jag blir glad när han köper presenter, det är oftast oväntat.

• Clobberella

Clobberella skrev 2009-01-27 18:16:11 följande:

Nej, jag blir glad när han köper presenter, det är oftast oväntat.
    Vi ger inte presenter vid jul och födelsedagar.
  • Bling1975

Nej, jag får oftast toppenpresenter och skulle det inte bli så någon gång så blir jag inte ledsen för det, jag vet ju att han alltid menar väl.

Stitch längtar efter Lilo
  • Warsito

Clobberella skrev 2009-01-27 18:16:33 följande:

Clobberella skrev 2009-01-27 18:16:11 följande:
    Vi ger inte presenter vid jul och födelsedagar.
    Oj varför inte det?

Jag och min sambo ger varandra pressenter vid födelsedagar och jul.. Fick PS3 i julklapp i år =)
  • Clobberella

Warsito skrev 2009-01-27 18:47:49 följande:

Clobberella skrev 2009-01-27 18:16:33 följande:
    Oj varför inte det? Jag och min sambo ger varandra pressenter vid födelsedagar och jul.. Fick PS3 i julklapp i år =)
    För att det är mycket roligare att få presenter som överraskning än att få dem för att man "ska".
Svar på tråden Brukar du bli besviken på presenter du får av din pojk/flickvän/sambo/man/fru?