• Tokfrjant

Äckliga/läskiga dockor??

Min syster önskar sig en läskig docka men jag kom inte ihåg vad hon sa att dom hette. Kanske det var en nalle och inte en docka men det är iaf inga livig dead dolls.
    Kan ni nämna en massa namn på läskiga dockor eller nallar som finna att köpa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-28 01:20
    Min syster är 16år.

• Svar på tråden Äckliga/läskiga dockor??
  • imago

Jag skulle nästan vilja lova att det är en ugly doll.

• Tokfrjant

De är nog för mesiga, hon är 16år och galen i Saw-filmerna osv.. Hon blev överlycklig när hon fick tre stora plancher på just dom filmerna.. hehe.. Fast jag tänkte också på dessa dockorna först men tror inte det var dom hon menade.. Tack ändå!!

imago skrev 2009-01-28 00:57:21 följande:
    Jag skulle nästan vilja lova att det är en ugly doll.
  • imago

Haha, okej...

Associerade syster och docka till någon lite yngre. Där får man för att man gissar när man är trött. Hoppas du kommer på det... Kanske fråga henne?

• Tokfrjant

imago skrev 2009-01-28 01:14:31 följande:

Haha, okej...Associerade syster och docka till någon lite yngre. Där får man för att man gissar när man är trött. Hoppas du kommer på det... Kanske fråga henne?
    Ja, förlåt.. Jag är också trött och glömde skriva vilken ålder det handlade om..

Jag får nog fråga henne men det hade varit kul att kunna ge henne det som en överraskning för hon har nog glömt bort att hon berättat det för mig..
    Kanske kan vara en Gloomy från aya.nu
Svar på tråden Äckliga/läskiga dockor??