• April 07

Leksaker/lekar i bil för 1,5 åring

Vi ska åka till Sälen från Göteborg och behöver lite tips på leksaker som lillkillen kan ha i bilen så åkturen blir lite roligare. Han är ett och ett halvt år.

• Svar på tråden Leksaker/lekar i bil för 1,5 åring
  • vesö

finns ju en nalle på BR som har inbyggd tv i sig! kan se på film med den om man inte har tv i bilen!

• Dodis

Vet inte vad det heter men vi har haft en sådan där magnetrittavla där man suddar genom att dra en "plopp" till andra sidan.

HA HA bra beskrivning men jag hoppas du förstår.

• Karinski

Sangpase hade vi till lilleman nar vi akte bil med honom i den aldern. De finns att kopa, men man kanske kan ta en tygpase och lagga ner olika saker som symboliserar olika sanger. Ska se om jag hittar en lank. Flummig forklaring...

• April 07

Bra ideér! Ska åka på lördag så jag får hem och fösöka sy ihop någonting. Han Älskar att sjunga så det är perfekt. Även en sån tavla som man kan sudda är ju bra =)

• Babe

- en stund kan ni roa er med sången "vi ska önska runt i ring..." det kör vi alltid med våra barn, men det är alltid jag som blir less leken först =)

- böcker??

- rit-tavla??

• Babe

Karinski: tack för iden, ska sy en själv!!!

• Babe

Bokus mm har små böcker med nalle-puh mm som har kardborreband som man kan fästa boken med tex i bilstolen...

Svar på tråden Leksaker/lekar i bil för 1,5 åring