• honkie

svanktatuering

jag har länge gått och tänkt på dessa tjejer som har en svanktatuering. jag dömmer ingen, jag tyckte det var skitball när jag var 15, inget gjorde mig mer kåt. många förknippar svanktatueringen med kärleken till doggiestyle, asså brudar som gillar att bli tagna "á la pudel style".
    men när jag tänker på dessa tatueringar så tänker jag på vääääldigt unga flickor och tankarna förs senare vidare till ålderdommen. ålderdommen... tatuering... permanent... åldras... tutuering... gammal... svank...
    hur kommer det se ut när dessa tjejer är över 50?
    det är bara flickor som har svanktatueringar, inte kvinnor.
    givetvis kommer det vara ganska vanligt med tanter som har svanktatueringar om ca 40 år, men skulle jag se en 75-årig dam med svanktatueringen idag så hade min hjärnas humorcentra kollapsat.

• Svar på tråden svanktatuering
  • liten ida

honkie skrev 2009-01-28 15:34:43 följande:

jag har länge gått och tänkt på dessa tjejer som har en svanktatuering. jag dömmer ingen, jag tyckte det var skitball när jag var 15, inget gjorde mig mer kåt. många förknippar svanktatueringen med kärleken till doggiestyle, asså brudar som gillar att bli tagna "á la pudel style".men när jag tänker på dessa tatueringar så tänker jag på vääääldigt unga flickor och tankarna förs senare vidare till ålderdommen. ålderdommen... tatuering... permanent... åldras... tutuering... gammal... svank...hur kommer det se ut när dessa tjejer är över 50? det är bara flickor som har svanktatueringar, inte kvinnor.givetvis kommer det vara ganska vanligt med tanter som har svanktatueringar om ca 40 år, men skulle jag se en 75-årig dam med svanktatueringen idag så hade min hjärnas humorcentra kollapsat.
    Du alla blir väl äldre. Även du. Vad skulle vara konstigt med damer som är tatuerade om 40 år??
  • Pappatilltwins

varför då?
    Tycker bara det vore kul om fler äldre skulle pierca sig eller tatuera sig.
    Jag tror inte att man ändras bara för man åldras.
    Visst kommer tatueringarna se lite annorlunda ut men man får inte spec mkt rynkor i ryggslutet direkt. De sitter mest i ansiktet.

• Nisseblubb

70åringar med whoretags är ju sjukt snyggt :)

• Anonym (tattuerad)

Att tjejer som tattuerar svanken har ingnting o göra med va man gillar för sex ställningar, de är nått du har fått för dej bara.. o de gäller ju inte bara tattueringar i svanken utan ALLA tattueringar blir ju sämre med tiden,...

• Morbid angel

Nej för fan,jag tänker då aldrig bli tant!

• honkie

givetvis åldras man och givetvis finns det damer med bläck. men just svanktatueringen blev ju så jävla populär runt millennieskiftet och känns sååå himla flickig.

liten ida skrev 2009-01-28 15:37:20 följande:

honkie skrev 2009-01-28 15:34:43 följande:
    Du alla blir väl äldre. Även du. Vad skulle vara konstigt med damer som är tatuerade om 40 år??
  • liten ida

Morbid angel skrev 2009-01-28 15:39:32 följande:

Nej för fan,jag tänker då aldrig bli tant!
    Jag tänker bli pantertant då jag är 70. Med tatuering
  • lia76

Men man ska väl leva i nuet?!
    Vill man ha en tatuering nu, oavsett var på kroppen, så go for it.
    Inte f*n går man och tänker på att hur det kommer se ut om 50 år.

Samma tanke om man vill ha en tatuering i svanken... Och så går man upp typ 20kg i vikt... Då blir ju inte tatueringen snygg.
    Men det går man ju inte och tänker på.

Så jag säger igen, man lever i nuet och man lever bara en gång.
    Och vill man ha en taturing så vill man.
    Skit samma hur det kommer se ut när man är 70 år och har en tatuering

Tänk de som rakar bort håert i underlivet och gör en fin tatuering där?
    Hur skulle det se ut på en 70 åring?
    Samma tanke där... Lev i nuet!

• liten ida

lia76 skrev 2009-01-28 15:48:43 följande:

Men man ska väl leva i nuet?!Vill man ha en tatuering nu, oavsett var på kroppen, så go for it.Inte f*n går man och tänker på att hur det kommer se ut om 50 år.Samma tanke om man vill ha en tatuering i svanken... Och så går man upp typ 20kg i vikt... Då blir ju inte tatueringen snygg.Men det går man ju inte och tänker på.Så jag säger igen, man lever i nuet och man lever bara en gång.Och vill man ha en taturing så vill man.Skit samma hur det kommer se ut när man är 70 år och har en tatuering Tänk de som rakar bort håert i underlivet och gör en fin tatuering där?Hur skulle det se ut på en 70 åring?Samma tanke där... Lev i nuet!
    Håller med dig. Tatueringen kommer ju också att förändras. Sedan är väl inte vi dom första tatuerade pensionärerna?
Svar på tråden svanktatuering