Hotmail eller Gmail?
Vilket är bäst och varför?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-28 16:08
Funderar nämligen på att byta från Hotmail till Gmail.
Vilket är bäst och varför?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-28 16:08
Funderar nämligen på att byta från Hotmail till Gmail.
Gmail är bättre.. kan ta emot större bifogade filer än hotmail. Mindre spam, större säkerhet. Du kan spara alla dina mejl, obegränsat med plats.
Gmail tar kortast tid att ladda för mig. De slänger inte heller mailen om man glömmer att logga in på tre, fyra månader . Men jag har båda och några andra konton här och var med, varför välja liksom? Jag använder hotmailadressen mest när jag vill vara lite anonym
.
Gmail där är det lättare att skicka stora filer och det är gratis!
Hotmail är gratis men då kan man bara skicka mindre filer, betalar man kan man skicka mer osv...
Sen är ofta hotmail blockade hos folk då många använder det till att skicka spam mail.. Har själv Hotmail och ibland får man inget svar just av den anledningen..
Gmail..
Fast ja har bägge
Solklart gmail. Hotmail krånglar ofta på massa olika sätt.
GMail, utan tvekan. Hotmail lägger till reklam i alla mail, och sånt avskyr jag. Jag har använt GMail sedan några år tillbaka, och är mycket nöjd.
Gmail, apselut! Du kan ta emot och skicka i princip hur stora filer som helst (jag har iaf inte stött på problem än) och lagra alla dina mejl. Jag är väldigt nöjd med Gmail.
Gmail, utan tvekan! Hur mycket utrymme som helst. Smidigt, snygg grafik och suverän chat-funktion.
Absolut Gmail! Jag har haft Hotmail i evigheter, men bytte till Gmail för några månader sen. Det är bättre på alla sätt och vis,tycker jag...