• Anonym (star)

Tatuering på foten?

Vad tror ni om det? stjärnor som vandrar upp mot benet?

vad har ni för fördomar om just tatuering på foten?

• Svar på tråden Tatuering på foten?
  • Sprattlarn

haha! Det kan vara snyggt!
    Men gör tydigen fruktansvärt ont på foten enligt ett par kompisar som har där, tydligen värre än andra ställen.

• Anonym (star)

puffaaaaar

• Lilly Jk

Personligen tycker jag det låter skitsnyggt.
    Har själv tatuering på foten, gjorde bara ont på fotknölarna.
    Lätt att dölja också när man inte riktigt vill eller kan vara tatuerad :)

• Anonym (star)

ja, jag har hört de..hoppas man klarar av den smärtan då. :/
    Nån som vet priser på tatuering kanske 10X5cm? ungefär?

• Skillnad

Inga fördomar här! Det är snyggt, men fan inte skönt att tatuera fötter eller händer. Dessutom slits det betydligt mer än på t ex armar, så de kan nötas bort bitvis med tiden.

• Anonym (star)

ja, jag har hört att de kan slitas/flyta ut mer..men jag gilalr motivet och själva placeringen.. älskar faktiskt mina fötter extremt mycket också måste ja tillägga;)
    Men smärtan ja..o placeringen ska väl vara lite mer "mittpå" foten så de itne slits på just sidorna...

Kul med flera tatuerade människor som har på just fötterna!

• Skillnad
    Svar på #6
    Kör på då
    Yes, jag har en sol på ena foten och en måne på andra. Det gör som sagt ont, men man står ut. Absolut. Gör't!
  • Anonym (star)

hehe om de går så gör jag det på fredag :) ska sluta snusa då serrö;)
    Tack för tipsen!
    Vi får se om ja kikar in här med en updt :P

ha de gött!

• Eva Marianne

Jag har en tatuering på högra ankeln och den gjorde något ondare att göra än den jag har ovanför bröstet. Antagligen för att det är mindre och mer känslig hud där än på många andra ställen av kroppen. Men annars är det självklart snyggt om man bara tycker om idén själv!

Kan tillägga att jag fick en bedövningsspruta under foten en gång. Läkarna varnade mig att det inte är som att få sprutor nån annan stans på kroppen, utan etter värre eftersom man i sina fötter har liksom fullt, så inget mer egentligen får plats. Jämfört med denna bedövning, som verkligen var fruktansvärd (en sköterska fick hålla i mig så jag inte skulle sparka läkaren medan jag låg och skrek rakt ut...) var tatueringen en riktig baggis!

I min mage bor en liten som ska bli stor
  • Morbid angel

Tycker det är snyggt med tatueringar på i stort sett alla kroppsdelar

Men stjärnor tycker jag dock är skittrist och inte särskilt snyggt men det är ju din kropp och din tatuering och du som ska vara nöjd

• Freiya

Ska göra ont har jag hört.

har man snygga fötter så tycker jag att det e jättesnyggt med nånting där. just stjärnor låter jättesnyggt! skulle jag emd vilja göra om jag ahde snygga fötter :P

Svar på tråden Tatuering på foten?