• Anonym

Jag är gråhårig. :-(

Jag är 25 år och har MASSOR av gråa hårstrån. I början drog jag bort dom, men nu är det så många så det går inte längre. Jag är så ledsen. Mest är det i tinningarna, men sprider sig sakta men säkert. Är brunhårig, så det syns ju så tydligt.

Vet ingen annan i min ålder som har såhär.. så är jag ensam??

Mår skitdåligt. Jag vill inte ha grått hår.

• Svar på tråden Jag är gråhårig. :-(
  • Lady Blue

Vet många som fått grå hår i din ålder och till och med yngre. Det är inget ovanligt alls.

• Anonym

Men mycket? Jag mår jättedåligt av det här.. Det blir ju bara mer och mer.

• Fruen fra Norge
    Anonym skrev 2009-01-28 22:23:41 följande:
    Men mycket? Jag mår jättedåligt av det här.. Det blir ju bara mer och mer.
    Du kan ju färga håret.
    FSDDES
  • dogcatbird

Drog bort? Men du kan väl bara färga - alla färgar ju håret nu, det är ju inget som bara folk gör för att "dölja grå hår" som det kanske var förr.

• Anonym (mmm)

Fick mitt förtsa vid 22 års ålder, syntes dock inte, värre nu vid 30+. Men jag färgar håret med jämna mellanrum

• Anonym

Jag har färgat håret så mycket förut, så håret slutade ta åt sig färgen. Har inte färgat sen i somras. Det är väl därför jag fått en sån chock nu när jag ser alla gråa hårstrån.

Min mardröm är att jag kommer få en sån grå kant när håret växer ut.. men jag hoppas det är många år dit..

• Anonym

Anonym (mmm) skrev 2009-01-28 22:25:16 följande:

Fick mitt förtsa vid 22 års ålder, syntes dock inte, värre nu vid 30+. Men jag färgar håret med jämna mellanrum
    Men hur gårhårig är du? och exakt ålder?

dom vita hårståna är ju tjocka och sträva.. inte alls så mjuka o fina som mitt andra hår.
  • Anonym (STB Gray)

Min mamma var 16 när hon fick sina första gråa hårstrån, sen efter hon födde mig vid 22 så blev dem bara fler å fler =( HEMSKT är det, har själv bara upptäckt nåt enstaka strå (är 22 i skrivande stund)

• anna99

Hej
    Fick mina första gråa hår när jag var 18. Jag har färgat sen dess. Så länge det finns färg så är jag glad. Inga grå hår ska få mig att må dåligt. Ryck upp dig och var glad om du för övrigt är frisk och inte har nåt annat än några grå hårstrån att oroas över.

Svar på tråden Jag är gråhårig. :-(