• Nangi

Strumpbyxor med halkpluppar både på knät och under foten ?????

Jag undrar vart jag kan få tag på stumpbyxor som det är haltpluppar både under foten och på knät ???

• Svar på tråden Strumpbyxor med halkpluppar både på knät och under foten ?????
  • Balehead

Jag tror inte att de existerar. Varför inte låta barnet krypa barbent om det är väldigt halt?

(Du KAN annars testa att göra pluppar av textillim för att få fäste)

• Dott

Jag har precis köpt på Lindex.
    Dom är superbra!!!

• Ett två tre

Jag har såna till min son men kan tyvärr inte hjälpa dig med var du kan köpa dom eftersom jag har köpt dom i Norge.

Men dom är himla bra, dels för att hjälpa dom att krypa lättare och dels som knäskydd

Finns oxå såna här som man kan köpa: www.mixmax.no/index.php&flypage=flypage.tpl&product_id=734&category_id=97&option=com_virtuemart&Itemid=56

• Nangi

Va det så enkelt som Lindex och babyland ?? !! Tack snälla för tipsen, åker och köper dom imorgon

• Ett två tre

Dott skrev 2009-01-28 22:43:13 följande:

Jag har precis köpt på Lindex.Dom är superbra!!!
    [/citat]
    Smuhlan skrev 2009-01-28 22:43:15 följande:
    [citat]
    De finns på baby land har jag sett:)
    Men där fick du hjälp ändå Löp och köp!
  • Nangi

Var på lindex igår men dom hade inga och hade aldrig hört talas om såna...

• mag86

jag har oxåsett dom lindex. men det var för kanske två månader sedan..

• Ett två tre

Nangi skrev 2009-01-30 09:35:54 följande:

Var på lindex igår men dom hade inga och hade aldrig hört talas om såna...
    Nej jag såg inga på Lindex igår jag heller, kollade bara för att se om dom hade. Jag hittade strumpbyxorna till min son på ett helt oväntat ställe. Var en klädafär/tygaffär som mest har damkläder och lite tyg och sånt. Upptäckte att dom har en del (fula) barnkläder där oxå och en del superbra ullunderkläder för barn. Och strumpbyxor med halkskydd på knäna

Har aldrig sett dom på några andra ställen faktiskt... Men dom finns i alla fall
  • Virre1980

Jag har köpt såna strumpebyxor på Lindex.. Testa å gå till en annan butik, alla Lindex butiker har inte samma kläder jämt

Svar på tråden Strumpbyxor med halkpluppar både på knät och under foten ?????