• Marma

Ni som har nordea...funkar era internetbetalningar?

Min mamma har nordea o fick deras nya dosa för ett tag men den vill einte funka trots hjälp via telebanken. Hon fick hem en ny för en vecka sen o den funkar inte heller...hon gör som de står men den säger bara fel på hennes koder. Har detta hänt nån mer? Tycker bara att en gång fine, det kan bli fel men när andra inte ens vill funka så känns det som det e bankens fel o inte hennes....de skyller bara på att hon MÅSTE göra fel. De har testat inne på banken o de får det inte heller att funka för henne. Innan dosa kom gick det perfekt...

• Svar på tråden Ni som har nordea...funkar era internetbetalningar?
  • Birgitta2

Jag använder Nordea internetbank varje dag på jobbet, med dosa. Funkar kanonbra. Har aldrig haft problem.

• Marma

Birgitta2 skrev 2009-01-29 12:04:47 följande:

Jag använder Nordea internetbank varje dag på jobbet, med dosa. Funkar kanonbra. Har aldrig haft problem.
    Då känns det ännu mer irriterade att det inte funkar för henne...:P
  • Blyger

Min internetdosa på Nordea fungera jättebra, har inte haft några problem!

• Lady Blue

Har inte heller haft några problem.

• denna där

Jag har använt dator med dosa inne på nordeas kontor och det fungerade jättebra!
    Har haft två dosor hemma för jag slarvade bort den ena och det fungerade toppen.

Men när hon var inne på banken och dom inte fick det att fungera vad sa dom då?

• ullivera

Använder varje dag,,funkar perfekt

• Marma

denna där skrev 2009-01-29 12:10:22 följande:

Jag har använt dator med dosa inne på nordeas kontor och det fungerade jättebra!Har haft två dosor hemma för jag slarvade bort den ena och det fungerade toppen.Men när hon var inne på banken och dom inte fick det att fungera vad sa dom då?
    Enligt mamma sa de i princip "Du måste ha gjort nåt med dosan, den ska funka, vi skickar en ny"

Då e det bara morsan som har problem o då känns det ännu mer irriterande. Hon klagade föra gången har sagt till henne att bli riktigt förbannad om de inte fixar det nu....hon ska ju inte behöva springa till banken för att de inte får det att funka när det funkade innan
  • hally

Men använder hon rätt koder då? Vad står det?

Har Nordea och det fungerar jättebra.

• Marma

hally skrev 2009-01-29 12:21:39 följande:

Men använder hon rätt koder då? Vad står det?Har Nordea och det fungerar jättebra.
    Ja hon adnvänder rätt koder. Hon dubbelkollade i manual o kod o allt men när hon ska signera blir det bara felmeddelande att hon andvändt fel.Samma när hon fick hjälp via telefon o när hon gick in till banken o de visade.
Svar på tråden Ni som har nordea...funkar era internetbetalningar?