Sak som skakar barnvagn?
Har jag drömt detta eller finns det någon manick man kan köpa och fästa på barnvagnen som gör att den skakar typ?
Har jag drömt detta eller finns det någon manick man kan köpa och fästa på barnvagnen som gör att den skakar typ?
Uppfinn det annars! ;)
Tror inte det finns, det finns ju vibrerande babysitters och vyssanlulltassar till spjälsängar.
Jag ska hojta till om jag hittar nåt!
Har för mig jag har sett det i en komedifilm eller nåt, kanske därifårn du har det...Kommer inte ihåg vart dock..
En förälder?
En förälder funkar alldeles utmärkt, men lite drygt att göra det för jämnan.
Jag funderade skarpt på att uppfinna en sådan när min lillkille var bebis. Han vaknade så fort vagnen stannade, jag kunde aldrig fika i fred som jag hade drömt om!
En sån är nog också bra att ha om man har många barn och har mycket att göra.
Första alt skulle nog vara en barnvakt om ni inte orkar :) andra alt är ett snöre knutet i en bakmaskin och i handtaget(tänk på att ha bagnen i svag lutning för att rulla bra åt båda håll :)
Vi har ett program här i England som heter Dragon's Den där uppfinnare ska presentera sina uppfinningar för investerare och försöka få dem i produktion och där var det en som hade uppfunnit en barnvagnsvaggare. Det var en manick som flyttade vagnen över en liten tröskel fram och tillbaka.
Tyvärr gillade inte miljonärerna hans uppfinning så han fick inga pengar
Såg dragon´s den..Har för mig att det redan fanns? Sök på sajter i USA kanske?
Jo det finns! Men jag kommer inte ihåg vad den heter. Det är som ett mjukisdjur, en åsna om jag inte minns fel, som man fäster på barnvagnen eller spjälsängen som vaggar den.