Var köper man såna klistermärken som man kan ha på tapeten?
Wallis eller vad heter det?
Wallis eller vad heter det?
Till barnens rum menar du? Finns på Bauhaus och Toys'r'us...
Sök på wallies på google.
Jasså bra...vet folk som beställt på nätet nämligen som varit fina, men jag lyckas inte hitta. Ja till ett bebisrum tänkte jag
Det finns mängder av olika sorter. Wallies är som en "tapet" med klister på baksidan som man fuktar och sen sätter upp (funkar jättebra tycker jag) Sen finns det andra varianter som är mer som rena klistermärken och som man inte behöver fukta. Dessa har jag själv ingen erfarenhet av, men en kompis som satte upp det berättade att de "rullade" ihop sig efter bara nån dag.
Sök som sagt på "wallies" eller möjligen "väggdekaler". De flesta inrednings-sajter har såna.
Sök på familjeliv också, vet att det förekommit flitigt i diskussioner under allmänna rubriker - heminredning.
Lycka till!
Även IKEA har, men å andra sidan är det inte specifikt barnrumswallies. (Väggdekor tror jag de kan heta också)
tack tack
www.bluebox.se tror jag oxå har.
Finns på Bauhaus, Hornbach och Jysk har jag sett. Dock billigast på Jysk!
En fråga.Kan man ta bort dom från väggen sen utan att tapeten blir förstörd?
Tjo!
Ska bara skicka ett varningens tecken. Min kompis hade Wallies i barnrummet med de emitterade (luktade) kemikalier så mycket att det fick slängas. Nu har hon känslig näsa, men det är ju inget som man vill ha i rummet till sina knoddisar... Hoppas att de var fel på dem, så ingen annan drabbas...
..men de... heter det ju
jag köpte på pippilotta, var jätte billigt där iaf. när jag köpte, var ett tag sen nu.
Vi köpte på nätet zyboo.com, superfina dekaler. Så nu är barnrummet ett undervattensäventyr
Vi köpte på nätet zyboo.com, superfina dekaler. Så nu är barnrummet ett undervattensäventyr