• Lioness

Ställning till mobil vid skötbord efterlyses!

Hejsan, jag har köpt en mobil som jag vill hänga ovanför vårt skötbord men saknar en bra ställning att sätta fast den på. Någon som vet var man kan köpa det eller hur man själv kan knåpa ihop en någorlunda enkelt. Drömmen vore att ha en man kan skjuta åt sidan så den inte alltid är i vägen.

Det är någon sorts fästärm som jag behöver!

Någon som vet!?!
    Alla tips är välkomna!!

Lioness

• Svar på tråden Ställning till mobil vid skötbord efterlyses!
  • DizNick

Hmm... Hänga ner den från taket? Och ha en krok i väggen du kan fästa den i om den är i vägen?=)

• tantbrun

jag har också försökt hitta en. Hittade en, men med den skulle mobilen typ snudda skötbordet vilket inte funkar juuu...

vill helst inte sätta krokar i taket eftersom tänkte kanske flytta skötbordet lite till höger/vänster....

här har du iaf en vanlig mobilarm:
    www.barniallt.se/nya/butiken.cgi)

Det är ju en sån som typ inte funkar att ha på skötbord, eftersom mobilen kommer alltför långt ner...

• nda

Vi tog en vanlig konsoll och hängde mobilen i och det funkade utmärkt. Jag letade efter en hållare i över ett år innan jag kom på det

Mamma till Freja-Lo och lilla Eli
  • nda

...men man kan ju ine skjuta den åt sida så klart. Du kanske kan fästa mobilen med en hake så att det bara är att haka loss den om den är i vägen. Jag tänker på en sån där med en liten pigg som går igen så att barnet inte kan slita ner den.

Mamma till Freja-Lo och lilla Eli
Svar på tråden Ställning till mobil vid skötbord efterlyses!